Gå til innhold

Redd, men vil bli gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min har så lyst på baby. Og jeg har sluttet på pillen, men når det kommer til stykket, så tør jeg ikke ha ubeskyttet sex. Selv om jeg vil ha barn! Jeg er ei skikkelig pingle, med lav smerteterskel, og det er fødselen jeg er redd for....Og tiden etter. Jeg tenker: "hva med sex etter man har født?" Når kan man ha det..? Også er jeg redd for reaksjonene fra familie og venner, siden jeg "bare" er 20 år. Syns ikke det er så tidlig. Har et ønske om å være en "ung" mor. Så det hadde vært fint hvis noen hadde noen tips og råd til meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke ta sorgene på forskudd...

ingen som vet hvilken fødsel man får osv..

jeg ble 20 år ,mnd før dattra mi blei født og reaksjonen til familie og venner har bare vært positive.. :)

noen av vennene mine sa vel kanskje en gang at de IKKE var klar for barn..men det var de og ikke meg.. :)

Skrevet

jeg ble gravid med min første når jeg var 21. grudde skrekkelig til fødselen før jeg ble gravid, men jeg leste ganske mye om det mens jeg var gravid. og på slutten var jeg så drittlei at det eneste i verden jeg ønsket meg var en fødsel. da var jeg ikke redd lengre i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...