Topsy med Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg har en sønn på 5 mnd som jeg ammer. Han får litt tillegg om kvelden før han legger seg. Har introdusert han for grøt og litt frukt og han elsker det!!! Får nå ltt grøt hver morgen. men det jeg lurer på er hvordan man gjør det fremover. Er det først grøt morgen og senere morgen og kveld? eller dropper man grøten om kvelden og gir middagsglass på dagen i stedet? hva gjorde dere med deres barn når de begynte å spise grøt,frukt og middag
Stjerne37 Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Da han ble vant til grøt så fikk han det morgen og kveld.Så fikk han hjemmelaget eller glass til middag.Brød og frukt til lunch.Fikk melk etter hvert måltid da han ikke spiste så mye av det andre:)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg begynte da begge var ca 5 mnd. Etter en periode med smaksprøver så var vi oppe i full porsjon. Det andre måltidet jeg innførte var grøt om ettermiddag/ kveld. Ville ikke gitt rett før leggetid for det kan bli litt "tungt i magen" (mine har i hvertfall blitt urolige av det da de var så små) Så innførte vi middag. Laget det selv, og etterhvert spiste de det samme som oss. Lykke til.
Topsy med Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Ok tusen takk for tips:-) spennende denne tiden da de begynner å smake på ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå