Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Nei, det er det nok ikke, men jeg har hørt at fargen kanskje kan bli litt rar, pga pigmentene i håret og kroppen hvis du gjør det selv, men jeg har vært hos frisør og fått stripet og farget håret flere ganger i svangerskapet, og det har gått fint, og frisøren sa at det ikke var farlig for fosteret og farge håret..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 de er ikke et problem når du er gravid, men når du ammer så førendres mye i kroppen og då kan kan de skje at fargen ikke helt blir som den ska... jeg jobber på en frisør salong og er sykemeldt pga mye men og fordi de er så mye kjemikalier... at man blir utsatt en gang ibland går jo fint men å stå oppe i det hela dagarna,hela tiden er en annen ting.
Irmalill Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Frisøren min sier det ikke er skadelig å farge håret, så jeg har derfor gjort det en gang mens jeg var gravid. MEN; fargen ble vasket ut veldig fort! Sikkert før det var gått en uke... vakser håret annehver dag, men fargen bruker å sitte i i ca 6 uker vanligvis... Du som jobber på frisørsalong; vet du om dette er et vanlig problem når man er gravid?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg er frisør,men er ikke sykemeldt! Frisør er ikke et risikoyrke når det gjelder kjemikalier. Eneste er at det selvsagt kan bli litt vondt å stå så lenge av gangen... Helt trygt å farge håret som gravid!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 jo de er skadligt viss man ikke har utsug på jobbet...uansett om du er gravid eller ikke...vi har ikke dette på mitt jobb og derfor mener min lege at de ikke er forsvarligt å stå der gravid.... de med din farge over er litt vanskligt å svare på... de kan vara mye ting som gjør at fargen ikke blir som den ska....
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 hei frisører! hva med bleking av håret i striper? Blir fargen anderledes når man er gravid enn ikke-gravid? Vet at det ikke er farlig, men vil jo ha blondt hår (har ganske ås blondt fra før), og har jo alltid fått slik resultat jeg ville ha, men da var jeg ikke gravid.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 de blir ikke noe anarledes fordi du er gravid....de er når du ammer som ting skjer i kroppen men jeg har ikke hatt en endeste som har fått rar farge av det....men har hørt at de kans skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå