idamor & lykketrollene Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 har tvbenk,glasskap og spisestuestoler og en høy gulvvase i mørk brunt/wenge...merbauparkett og en lys lekegrind som ikke passer til noenting. jeg skal kjøpe salongbord,sofa og spisebord etterhvert. tror jeg vil ha noe annet en mørkebrunt,for det blir så veldig mørkt..(tror jeg)eller kan dette bli fint? hva ellers kan jeg ha i farger på dette? kan det bli fint med valnøtt? noen andre forslag?
Topsy med Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hei på deg... jeg har mye samme stil som deg med mørke møbler og mørkt gulv. vi har mørk brun sofa og spisestuestoler og skap stuebord og spisebord i eik. kjempe fint syns vi:-) Har en del fra ikea i en serie som jeg ikke husker navnet på...skal finne det ut
Topsy med Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 STOCKHOLM heter serien. finnes i bokhyller bord skap stuebord spisestue og tv benk:-)
idamor & lykketrollene Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 ok..tusen takk for det... skal sjekke ut stockholm med en gang=) andre forslag?
wirre;o) Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 hva med lyse trekk på spisestuestolene ( de bør helst kunne vaskes)? Og lyst teppe under sofa og salongbord i wenge og brunt skinn? Lyse puter i sofaen. Og lyse gardiner. Vi har riktignok lyse gulv og lyse vegger, men alle møbler er mørke. Har lyse puter i sofaen og lyse trekk på spisestuestolene og lyse gardiner. Det er ikke mørkt og dystert her iallefall. Men så er stua på 55kvm, med mye vinduer så det skal vel litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå