Topsy med Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hei Jeg har en sønn på 5 mnd som jeg ammer. Han får litt tillegg om kvelden før han legger seg. Har introdusert han for grøt og litt frukt og han elsker det!!! Får nå ltt grøt hver morgen. men det jeg lurer på er hvordan man gjør det fremover. Er det først grøt morgen og senere morgen og kveld? eller dropper man grøten om kvelden og gir middagsglass på dagen i stedet? hva gjorde dere med deres barn når de begynte å spise grøt,frukt og middag
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Vi begynte med grøt på kvelden som første måltid med fast føde... Rett og slett for å få henne til å sove i lengre etapper om natten. Har fått grøt nå 1 mnd ca, men spiser ikke full porsjon... ca 2/3. Hun er mett da. Foreløpig er dette nok for vår snuppe som er 5 mnd, men tror nok vi starter med et grøtmåltid på formiddagen eller et på tidlig ettermiddag. På morgenen har hun kom med puppen. Har fått smakt litt banan, og det er veldig populært
Topsy med Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Ok ja en må vel bare prøve seg litt frem:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå