Inga Bling Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Er det mulig? Og til alle dere som tror at overvekt kun skyldes for mye mat. Feil. Det handler om følelser, selvverd, sinne, sjalusi, trøst, kjedsomhet og hundre andre ting.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Du skal se at om vi alle hadde lest og fulgt The Secret hadde vi blitt OG forblitt slanke.
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Fint at du sa det ingabling
Huldretuss Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Men de man kan klage på er alle de som overføre dette på barna sine, og dermed får feite barn!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Sug lut...jeg vil vel si at du er årsaken til de to siste kg mine skatt av......takke være *ansiktet på viduet her*=)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg klager ikke på tynne, og jeg klager ikke på feite.. Jeg var sykt tynn i oppveksten. Jeg åt og åt, men det hjalp ikke. Det var ikke noe gøy å bli kalt stankelbein mm. Nå, etter to fødsler har jeg litt å gå på, men gidder ikke å bry meg noe særlig om det. That's life!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå