Trebarnsmamma :0) Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Har hatt små og store blødninger og våre innlagt på sjukehus tilsammen snart tre veker. Er heime igjen no. Går på tabletter. Har våre pyton med guten i magen har det bra og veks slik han skal. Har noken opplevd dette? Er nitten pluss seks i dag. Krysser fingrer for att det skal gå bra!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hei. Føler med deg!!! akkurat samme her... Hatt seks store blødn (mer enn mens) 6 ganger nå fra uke 17 og frem til 21... Håper dette roer seg nå da morkaken har beveget seg noen cm oppover! (siste bld for en uke siden). Vært på sykehuset hver gang for ul, alt har vært bra med barnet og har fått kranglet meg hjem hver gang. Fått beskjed om at dersom det skjer igjen i uke 22-23 blir jeg innlagt på ubestemt tid da det er sjangs for å redde barnet om det skulle bli fødsel. Ikke noe gøy dette, utroli sliten psykisk....å har små barn å ta meg av...Hvilke tabletter går du på??
Trebarnsmamma :0) Skrevet 8. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2008 Eg går på cyklokapron. Tek seks tabletter per dag. Dei hindrer enzymet som løser opp levret blod i å virke. Eg skal på kontroll på Åse i morga å sjå om der er samla seg meir. Du har sånn hematom du også da eller? Ja har to jenter sjølv so litt kipt å ikkje vere heilt på topp. Tek det med ro men er oppe. Eg har våre innlagt for det er for langt frå sjukehuset vi bur. Ferge :0( Men har våre heime snart ei veke no og har ikkje blødd siden. Lykke til!
mammmma***fødeklar*** Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hei igjen:-) Håper det fortsatt går bra med deg! Begynner endelig å slappe av litt i fht blødninger... Ja, har hematom, men heldigvis ikke noe mellom morkaka og livmoren! Ikke fått tilbud om tabletter... Hører også til i Ålesund (må ta ferge jeg og:-(... )og må bare skryte av oppfølginga der samt priv. gynekolog. De er enestående alle sammen! Sateser på at jeg får være "i fred" fremover, hadde samme i siste sv.skap med nr 3, da stoppet bld opp etter uke 20:-) Lykke til videre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå