Flippen Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vårt lille gull har fått så dårlig ånde...Synes det er litt plagsomt, men han merkes ikke av det,tror jeg.Er det noen som har vært borti det? Det merkes mest etter han har sovet og det lukter skikkelig råttent innimellom...Uff og uff..Er det noe han spiser eller bør vi vaske smokkene oftere eller hva??Spurte på HS,men de hadde egentlig ikke noen råd.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 vet ikke hvor gammel gutten din er, eller om dette kan brukes av barn, men du kan jo sjekke: Sugetabletter som heter Zinkoral og skyllemiddel som heter SB12 - Det funker veldig bra for sambo, som har akkurat det samme problemet. Du kan evt prøve en tannkrem med Zink, det er det som hjelper mot dannelse av svovelgasser i munnen
dårlig ånde Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 halsbetennelse er det første som slår meg også.. hvis han ikke spiser kaviar da
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Heisann! Jenta mi hadde akkurat det samme problemet. Jeg spurte først HS, men ingen forslag. Deretter dro jeg til legen, og spurte om det kanskje kunne være halsbetennelse.. Selv om hun spiste og drakk godt. Han var ikke sikker på dette, men ga henne penicillin mot halsbetennelse. Hun ble kvitt den dårlige ånden tvert. Men etter 5 dager med medisin, og kuren var ferdig, så kom ånden sakte men sikkert tilbake. Da fikk hun en ny kur som varte i 10 dager. Etter dette så var den helt borte. Det sies at de skal være forsiktig med å gi ut penicillin. Men det funka hvertfall her. Og mamma var også skråsikker på at det var halsbetennelse, for jeg fikk visst alltid dårlig ånde da jeg var liten og fikk halsbetennelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå