Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 det er filmgale vierge her, har et par tips til deg. så igår grave of the fireflies (manga/anime) og tenkte kanskje du ville se den. handler om et søskenpar under krigen i japan. sinnssykt trist så kan du jo se my neighbour totoro, spirited away og det levende slottet. håper du har noen kule grøssere på lager =)
cherry coke Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Skifta nick, altså? Du må gi beskjed om sånt!! Takker masse for tips, og grave of the fireflies hørtes veldig interessant ut! Har dessverre ikke hatt tid til å se noen filmer i det siste på grunn av oppgave skriving. Det levende slottet; hva handler den om? Har du forresten sett The Orphanage? Ikke sett den ennå, men gleder meg! Er det Guillermo som har regien på den?
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Den er kjempeinteressant, og veldig trist. Et av reviewene sier "The greatest movie you'll NEVER see again" - og det er helt sant. Den var fryktelig fin og trist, men jeg klarer ikke se den på nytt. Den ligger på alle topplister om krigsfimler.. Er fra 89. Det levende slottet handler om ganske mye rart, ehhe. Har du sett andre Studio Ghibli-filmer? Er i samme stil, trollmann, jente, slott, rare ting, litt kjærlighet, litt krig, en kullovn med sjel og masse fin musikk ;-) Skjønner ikke at det er barnefilm for det er nok mer interessant for voksne.. Jenta mi digger jo filmene men mistenker at det er mye pga de rare tegningene, for japansk kan hun jo ikke.. Det er Juan Antonio Bayona som har regien på orphanage, vil se den! Jeg har ikke fått sett pans labyrinth enda:-/ sliter litt nå for jeg har sett alle filmene mine etter ps3en min kom.. så nå kjeder jeg meg stort ;-D
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 http://www.imdb.com/title/tt0095327/ her er den første forresten howls moving castle : http://www.imdb.com/title/tt0347149/
cherry coke Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Det levende slottet skal sees! Høres ut som en perfekt film for meg=) Tusen takk!!
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Ja,. den er super! Alle de andre er også supre! Helt konge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå