Gå til innhold

Hvorfor blir barna syke da det passer dårligst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter om to uker og det er masse igjen før huset er innflytningsklart, og vi er avhengige av at jeg jobber der på dagtid for at vi skal bli ferdige... Nå er snuppa blitt syk, og jeg får jo da ikke gjort noe der oppe.. :o(

Da hun fikk vannkopper var det rett før jeg skulle ha eksamen, hadde tatt meg fri fra jobb for å lese.. og da ble hun selvsagt syk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er straffen for at v i er så heldige å få være foreldre.

Man kan jo ikke ha det FOR bra heller ;-)

Skrevet

Ja er det ikke typisk hehe : )) Men sannheten er vel at det aldri passer hehe!! Selv er vi hel stressa her hjemme for at gutta skal bli syke til helga........ da skal vi nemlig ha barnevakt fra lørdag morgen til søndag ettermiddag........ Vi skal til Oslo å shoppe, spise, bo på hotell ut på byen og se Grand Prix i Kroppsbygging og fitness.......... Møter alltid mange kjente og gleder oss noe helt vannvittig. Så er det sånn at mine foreldre ikke er så lystne på å passe syke unger så vi krysser alt vi har for at de skal holde seg friske!!

begge ble forkjøa før helga og minsten på 14 mnd hosta litt inatt så vi håper det holder seg på det nivået!! Nå har ingen av de vært syke på over 2 mnd så vi håper de gode tidene fortsetter!!

God bedring til jenta di da !!

Skrevet

Murphy's Law - alt som kan gå galt vil gå galt ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...