**Frøken84** Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Hva bruker deres små på 1 år ca på beina i barnehagen? snuppa skal begynne i barnehage nå.. men hun haaaater å ha på sko... noen som har tips hvordan jeg kan venne henne til det??
Ann_ Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg har også en datter som ikke likte å ha på seg sko. Nå har hun begynt å gå for alvor, 14-15 mnd. Tenkte at jeg måtte få henne til å gå med sko inne først. Til nå har hun bare brukt myke skinntøfler. Vi satt og lekte på gulvet, så tok jeg på henne noen sommersko. Likte det ikke helt men så prøvde vi gå. Hun gikk på en merkelig måte i 2 min så var det greit. Dagen etter prøvde vi tøfler som vi gikk ute med. Oppdaget en ny verden når hun fikk lov til å gå ute. Dagen etter der tok vi på vinterstøvlene (som hun alltid har fått panikk av å ta på). Det gikk også greit. Tror det er viktig å ikke stresse de opp med sko/støvler før de faktisk går ordentlig. Når hun begynte i barnehagen, rundt ett år, har jeg hatt vinterstøvlene liggende der. De har vært ute men hun har mest sovet når de andre har lekt.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Hvis det er inne du mener,så bruker min gutt på 17 mnd slike mokkasiner.. Sokker med gummi (?) rundt føttene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå