Bebbiss Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 De fleste har vel hørt kjærringrådet om at kanel kan sette igang fødselen. Vel, tenkte ikke stort over det (fødselen starter jo uansett ikke før både kroppen og poden er klar for det tenkte jeg), men i går spiste jeg rømmegrøt som tanten min hadde lagt - SINNSYKT god - så jeg spiste med begge hender. Nå er jeg veldig glad i kanel så det ble endel av det også. Hele resten av kvelden hadde jeg en veldig aktiv baby i magen, kraftige kynnere og MASSE ubehagelige stikninger i underlivet. Jeg måtte til og med på do (nr. 2) TO ganger i går, hvilket er helt mot normalt. Var litt "skummelt" det der - oki, kan selvsagt ha vært tilfeldigheter - men skal i hvertfall ikke blåse av kanel-tipset igjen... Er 38+1 og i familien min går "alle" 10-14 dager over termin.
Grateful mom Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Heldigvis trenger det ikke være sånn for alle da.. Nå er jeg "bare" 33 uker på vei, så kanskje det har noe med det å gjøre også. Men jeg spiser kanel omtrent hver eneste dag, og har sikkert gjort det i ett år. Merker ingen forskjell etterpå Kanskje jeg vil gjøre det om 1 mnd? Hvem vet..
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Noen som vet hva det skal være i kanel som gjør at det kan sette i gang fødsel da?
Smånetta 14.mai Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg vet ikke så mye om hva i kanelen som kan sette i gang en fødsel, men jeg vet at man skal spise minst en spiseskje. Jeg prøvde det sist jeg gikk og ventet på baby i uke 41. Ikke en døyt som skjedde annet enn at en spiseskje kanel er veldig ubehagelig og nesten umulig å spise. Jeg vet også at i Hellas brukes det som maurgift... bare sånn apropos kanel i store mengder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå