Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Leander Oliver Clas Noah Tobias Milian Ailo Marelius Olander Fabian Oleander Linus Herman Liam Hvilke kombinasjoner kan jeg ha?
januarsurprise Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Herman Millian Fabian Liam Tobias er Tobias-i-tårnet for meg Noah - kjempefint, men veeeeeeeldig mye brukt Leander - samme som over, på vei opp Oliver og Linus synes jeg er kjedelige (Linus stnes jeg også er feminint) Clas, Marelius, Olander og Oleander synes jeg ikke er noe fine Ailo synes jeg er fint dersom en av foreldrene har tilknytning til Nord-norge. Kombinasjoner: Synes de 4 navnene jeg skrev øverst står best alene. Noen andre kombinasjoner: Max Herman Max Fabian Liam Elliot Scott Fabian
Vannmann35 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Herman Marelius er det eneste jeg kunne vurdert!
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 De eneste jeg kunne vurdert (og synes er fine) er: Oliver Tobias Clas Mine assosiasjoner til resten: Liam - OK Herman - OK Ailo - OK Noah - Oppbrukt, men ellers et fint navn Marelius - Forstår bruk av navnet ved oppkalling, evt. mellomnavn, men ikke min stil Fabian - Ikke min stil Milian - Kortform for hjemmesnekrede Emilian, for de som ønsket seg Emilie (=oppbrukt jentenavn) og fikk en gutt Linus - Altfor sukkersøtt, minner meg om et marsvin Olander - Enda et -ander-navn Oleander - Enda et -ander-navn Leander - Grusomt og oppbrukt Håper du ikke synes jeg var for ærlig...
Gjest Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Oliver: Nydelig og sjarmernde liker det kjempe godt! Tobias: Litt lei men veldig søtt og koselig! Clas: Huffa mei likte ikke! Liam: Hater det navnet i samme gate som Savanna, Michelle, Leander.. Herman: OK Ailo: IKKE fint! Noah: Altfor poppis, og dessutten synes jeg desverre navnet er grusomt! Marelius: Litt tung og langt men oppkalling er jo koselig. (Dere kunne fks. brukt Markus det er flott bare at det er poppis nå) Fabian: Njææ.. Det er jo et banneord! Fy fabian vet du:) Millian: Litt fint til en liten baby men kan ikke se for meg en voksen mann med navnt.. Linus: Samme som Millian. Olander: samme som Liam Oleander samme som Liam (men Ole er da søtt?) Leander: Nok en gang samme som Liam:\ Sier det samme som my: Håper du ikke synes jeg var for ærlig...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Oliver - fint og søtt! Tobias - det liker jeg ikke, og så er det litt kjedelig. Clas - ikke fint. Liam - det er fint og søtt. Herman - liker det ikke, fordi det slutter på -man. Blir litt vel mye mann, syns jeg.. Ailo - tøft og fint! Men jeg er litt lei av det fordi jeg kjenner så mange som heter det. Noah - liker det ikke. Marelius - det liker jeg! Søtt, litt tøft, og ikke mye brukt. Markus - veldig fint. Fabian - nei det er stygt! Sorry.. Millian - veldig søtt og fint. Linus - altfor sukkersøtt! Olander - aldri hørt før, men helt ok. Oleander - ok. Leander - njæ.. Oliver, Ailo, Marelius, Markus og Oleander var de jeg syns var best her.
<3 lykkeliten <3 Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Av disse navnene synes jeg disse er finest. Herman Oliver Tobias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå