Gå til innhold

Uff tidlig ammetåke på gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke igjen mobilen min, jeg blir kanskje lagt inn på sykehuset hvis blodtrykket mitt er for høyt i dag og nå finner jeg ikke igjen telefonen min så får heller ikke ringt foreldrene mine eller sambo. Hvis jeg blir lagt inn må jeg ringe foreldrene mine som bor 2 timer unna så de kommer å henter guttungen i bhg. Jeg lurer virkelig på hvor jeg har lagt telefonen. Har ikke andre telefoner å ringe med heller da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, håper det går bra.Hvis du sender meg nummeret ditt privat så kan jeg ringe til deg.

Skrevet

Jeg gjør det, er ganske desperat nå. Får håpe jeg finner den.

Skrevet

Den er ikke på.. Du kan ikke ha glemt den hos jordmor? Har du en nabo som kan låne deg telefon, så du får ringt mannen din?

Skrevet

Jeg var innom lege i stad men den var borte før det. Jeg var innom med guttungen i bhg tidligere i dag, får kanskje ta turen innom der før jeg skal til legen da. Har vært innom der en tur men får ta nok en tur. Typisk meg å ikke finne den igjen. Lurer på hvor den kan være. Begynner å få litt mensmurringer i magen også nå.

Skrevet

Ikke stress for mye nå da, hvis du skal føde så trenger du all energi til det. Kanskje sønnen din har tatt med tlf i barnehagen.. Hvis ikke så spør du i barnehagen om du kan få låne telefonen.

Lykke til!

Skrevet

Den ligger ikke i bhg. Har sendt en melding til sambo om at den er borte. Kjenner jeg blir litt stressa. Håper jeg ikke blir lagt inn i dag. Men jeg har mye ødemer i beina, pluss litt proteiner i urinen, vondt i hodet og er da blodtrykket høyt blir jeg sikkert lagt inn. Men vet ikke det før om 30 min. Men blir jeg lagt inn får jeg sikkert låne telefon å ringt til foreldrene mine

Skrevet

Det er godt det ikke er lenge til termin hvis det skulle vere SF. Du får se det posetive i å bli lagt inn. At de passer på deg:) Du får holde oss oppdatert.

Skrevet

Hadde fint blodtrykk så ble ikke sykehusinnleggelse på meg, men han vil følge meg opp bra da så jeg skal til han igjen onsdag når jeg har legetime da. Babyen hadde det ihvertfall bra og det er det viktigeste. Jeg får høre i bhg om et par timer om de har sett telefonen min, og er den ikke der. Så får sambo hjelpe meg å se etter den når han kommer hjem.

Skrevet

Det er godt å høre:) Får håpe du føder snart så du slipper å gå å plages. Blir spennende å høre hvor du finner telefonen:)

Skrevet

Ja håper det selv også, begynner å bli sliten nå merker jeg. Og litt missunlig på alle som føder før meg som har termin etter meg. Jeg er spent selv på hvor den telefonen ligger. Skal vite mamma er heldt på tuppene i dag fordi hun ikke får tak i meg

Skrevet

Stakkars, ho står vel brått på døra hos deg. Er sikkert ikke noe gøy for ho å bo så langt unna deg når du går gravid.

Skrevet

Har ikke forundret meg om de hadde gjort det. Jeg har gitt beskjed til de via sms ¨på internett at alt er bra. De kommer uannsett onsdag hvis ikke noe har skjedd før da for å passe gutten vår. Håper jeg finner igjen mobilen min

Skrevet

Deilig å få litt hjelp i huset, skal de bo hos dere til du har født?

Også er jeg spent på om du har funnet telefonen din:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...