Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 jenta mi er so trassig, og styre so masse at eg ikkje klare og handtere ho lenger:( veldigt vondt for både henne, søsken og eg:( går ikkje på skule, setter seg sånn i vrangen!! noen som har noen råd til ei fortvila mamma??
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Ta kontakt med skulen, og snakk med dei om den delen at ho ikkje vil på skulen. Er det berre at ho ikkje vil/gidd, eller er det andre ting som mobbing osv? Har skulen noko dei kan bidra med? Du kan også kontakte Barnevernet, dei har menge tiltak dei kan få inn i saken. Ikkje at dei overtek, men dei kan skaffe deg som mor hjelp og støtte. Det er viktig å sette i gang no, for tenk det om eit par år. Der er noko som heiter FNT(f. eks), som barnevernet kan søke om. Dette går å å støtte og lære deg som mor å handtere ungen:) Der finst også andre slike tiltak. Alt etter kva som passar for dokke:) Er jenta utreda for f eks ADHD? Er der årsaker til at ho reagerer som ho gjer på heimebane? Har ho alltid vore vanskelig å handtere, eller er dette puberteten som er begynt? Eg snakkar av erfaring, og her har både skule og barnevern vore til stor hjelp og nytte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå