Gå til innhold

Prinzessin!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Du har dessverre rett, jeg tror all lyrikken er vekk???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hulda er vekk! Hulda, mitt vakre og besungete svin!

Skrevet

Alle dvergene er sletta!

Skrevet

Ja, det er vekk! Søkk borte!! ;-( Kvalitetssvadaen med topp underholdningsverdi, det var liksom søppelspannmateriale, det. :-(

Skrevet

Jævla idioti, hvordan har det skjedd, da? Ikke var vi anonyme, ikke var vi hetsende mot andre enn evt Harry Klein og noen torsker i lofoten - hvem er det som har spist plast her nå?

Skrevet

Jeg begriper ingenting. Fikk med meg at modde sa at hun har slettet alle innlegg fra dem som har oppført seg ille, men det har jo ikke vi, ikke på den måten. Og det er jo ikke alle innleggene våre som er borte heller. Har Hannah og Siri skrevet ut innleggene våre og prydet kontorene sine med dem? Planlegger de å gi ut boken "Det beste fra DIB"? Jeg skal isåfall ha royalties, for pokker!

Skrevet

Skjønner ikke meteren, nå skal det sies at jeg ikke har vært inne på sug lut-kontoen siden pc'n med det lagra passordet døde for ei uke siden, men jeg antar at jeg ville fått en mail og ikke en pm om det var noe de hadde hengt seg opp i.

Skrevet

Jepp, skulle tro det. Jeg har iallfall ikke fått pm eller mail om noe sånt. Vet ikke hvor lenge disse innleggene har vært borte heller, det er en stund siden jeg leste dem...

Skrevet

Husker du tilfeldigvis noe fra julelyrikken vår som vi kunne søkt opp?

Skrevet

http://www.dinbaby.com/forum/thread/7759603

Sjekk denne! Jeg skriver her at jeg var nostalgisk, og jeg vet at linken jeg la ved handlet om dverger. Altså, et innlegg som er mye eldre enn den linken som faktisk ligger i hovedinnlegget (julelyrikken). Det kan ikke stemme! Hovedinlegget er jo dessuten skrevet FØR julelyrikken, så hvordan kunne jeg legge ved julelyrikklinken??????

Her er det en Spøkelseskladd ute og går...!!!!!!!!!!

Skrevet

Her har du lagt ved samme link to ganger, gidder du prøve igjen? Fint at julelyrikken er intakt, i hvert fall.

Skrevet

Fikk du med deg galskapen, kjære Horst?

Skrevet

Ja, og også Hannahs svar - må vi bare lete mer, rett og slett? Bare ikke akkurat nå... grmf.

Skrevet

Håper vi kan lete mer og få jackpot. Skal sende mail til webmaster Janne og spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...