Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Noen som har opplevd å ha hyppige blødninger de 2 første månedene med Cerazette, for deretter å ikke blø i det hele tatt på over 1 mnd? I begynnelsen blødde jeg 3-4 dager i strekk, og det gikk 7-10 sager mellom hver gang. Som å ha mensen 2-3 ganger i måneden. Nå er det over 1 mnd siden siste blødning... Er det vanlig å være så uregelmessig? Har blødningen stabilisert seg nå for å gi mer rutinert mens? Kan jeg være gravid? På forhånd takk for alle synspunkter?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Det er helt vanlig med uregelmessige blødninger særlig i starten med cerazette. Det er også vanlig at en etterhvert slutter helt å blø. Eller at det kommer mensen en sjelden gang og ureglemessig. Jeg for min del har ikke hatt en eneste blødning siden jeg startet på cerazette for over seks mnd. siden. Om du er redd for om du er gravid vil jeg anbefale deg å ta en test.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 Noen av dere over som har opplevd stor vektøkning med Cerazette, da? Jeg har hørt om det, men jordmor nevnte ingenting. (Frister liksom ikke med mange overflødige kilo rett etter en graviditet...)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Ikke økt vekt, men økt matlyst! Så hvis man ikke tenker over hva man stapper i seg, er det vel store sjanser for at man rykker opp noen kilo ja. Forøvrig gjelder vel faren for vektoppgang alle hormonbaserte prevensjonsmidler, er det ikke så da? HI
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 Jeg hadde mens hver 14.dag de 2 første månedene på cerazette. Og deretter hadde jeg ikke mens på over et år.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 er snart ferdig med første brettet med cerazette. midt i brettet fikk jeg blødnnger som varte i 10 dager, varierende i mengde- vanlig eller bør jeg slutte med de??
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Det er helt vanlig, du burde nok prøve en stund til synes jeg.
pingu...... Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 jeg har aldri opplevd maken til uregelmessige blødninger på de pillene...jeg sluttet etter 5 mnd...måtte bare gi opp rett og slett da jeg blødde i hytt og pine og omtrent hele tiden
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 jeg er i min 5.te mnd nå!og har blødd vær j...dag!!!!skal skifte!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2010 #10 Skrevet 28. januar 2010 Begynte med dem fordi jeg kunne amme når jeg gikk på disse. Har gått på dem i 5 år,bortsett fra når vi var gravide.Ingen blødninger på 5 år,du kan tro mannen min har vært happy,jeg også selvfølgelig Ingen vektøkning og ingen bivirkninger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå