Gå til innhold

Fostervannslekkasje? (samme som på skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg hadde sex i går og under akten ble det plutselig veldig vått mellom oss. Jeg trodde først at han fikk orgasme, men det avkreftet han. Så begynte jeg å lure på om jeg kunne ha tisset på meg, men det var nok ikke det heller. Det kom minst 1 desiliter væske og det kom fra inni skjeden. Det var en helt klar, blank væske som ikke luktet noe. Og om den smakte noe, så smakte den litt salt. Samboeren min og jeg er ganske så sikre på at ingen av oss hadde et urinlekkasjeuhell og ingen av oss hadde orgasme da. Vi søkte litt på internett i etterkant, men fant bare artikler om sånn sprutorgasme... Det kan jo ikke ha vært det, siden jeg ikke fikk orgasme da..?

Jeg skal ringe jordmor eller føden, men jeg ville først høre om det er noen her som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok bare det var masse masse kroppsveske... har vært sånn de siste gangene her... jeg tror det er masse tynnflytende utflod osv.. ikke farlig, men bare ekkelt :P

Skrevet

Da har jeg snakket med føden =/ Hun jeg snakket med skulle gi beskjed til en lege og skal bli ringt opp igjen en eller annen gang i dag. Fikk beskjed om å ta på meg et bind og se om det kommer mer... Ah! Blir nervøs av dette...

Skrevet

hm.. har det kommet mere da?

hold meg oppdatert da =) en vane å trykke på "anonym" knappen...

Skrevet

Det føles i grunn som at det renner litt hele tiden, men jeg tror ikke at det gjør det. Regner med at jeg er så nervøs at jeg lurer meg selv litt her jeg sitter. Er første gang i svangerskapet at jeg er noe særlig nervøs for noe som helst, så det er litt uvant dette her =P Prøver å berolige meg selv så godt det lar seg gjøre, men det er ikke helt enkelt da...

Skrevet

hvor langt er du på vei da?

jeg trodde det samme for ei uke siden, fikk beskjed om å ta på meg et bind og komme opp for sjekk... jordmora så bare i bindet mens det lå i trusa, og sa at det var helt tørt?!!

så dro jeg hjem igjen...

Skrevet

hvordan gikk det?/ går det??

Skrevet

Har snakket med en jordmor og en lege ved sykehuset. Fikk beskjed av denne jordmoren om å ta på meg et bind og vente på telefon fra legen. Så ringte legen. Han sa at jeg skulle ta kontakt med jordmoren jeg går til for å høre om jeg kunne få komme til en kontrolltime i dag eller i morra. Så da ringte jeg til jordmora mi. Hun sa at jeg skulle fortsette å bruke bind utover dagen og ringe henne igjen senere i dag. Og så sa hun at dersom det er vannet som har gått, kan det allikevel gå inntil 72 timer før jeg begynner å få rier... Fy søren...... Blir ikke mindre nervøs nå a =/

Skrevet

hmm.. rart de ikke tar deg inn for å sjekke det altså.. du får bare stå på! Ikke bra å gå rundt å være bekymra og nervøs...

skjønner deg godt!!!

Skrevet

=) Jeg får bare se det an litt ut over dagen.. Kommer det mer, så får jeg ringe igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...