♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Noen som har vært til en profesjonell drømmetyder? Eller som aktivt tyder sine egne drømmer? Tror dere på at det ligger mer bak drømmene og at man kan finne ut ting osv ved å tyde dem? Jeg møtte selv en profesjonell drømmetyder da jeg gikk på vgs og hun tydet ene drømmen min ufattelig bra. Det var en drøm jeg hadde gått og båret på lenge og som jeg syns var skummel. Hun klarte ut i fra drømmen å vite at mor og far min er skilt og mye mer rundt familien min som hun umulig kunne vite. Fikk skikkelig frysninger da det skjedde. Jeg drømmer så utrolig mye rart for tida og prøver å tyde de men.. syns liksom de gir litt "feil" svar hehe.. Noen som kan hjelpe meg??
TurangaLeela Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg ser ikke på drømmetydning på som noe nødvendig og unikt..Jeg ville heller ha oppsøkt en healer e.l.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Men går ikke det ut på litt forskjellige ting på en måte? Drømmetydning gjør en vel mer obs på seg selv, og kanskje mer i kontaqkt med underbevisstheten sin? og mulighet til å se hva underbevisstheten prøver å si deg? blir mer kjent med seg selv og tro mot seg selv? Men healer skal gjøre en frisk fra noen plager fysiske eller psykiske?? mulig jeg er på jordet her men..
TurangaLeela Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Uansett hvilke katogori du setter deg selv i som synsk/klarsynt/healer/sjaman så hjelper de deg å få kontakt med ditt indre jeg og løse evt. problemer. Alle med "evner" bruker et hjelpemiddel for å hjelpe andre, tarot, kort, glasskule, håndlesning, og gjerne drømmetydning. Healere hjelper deg ikke direkte å bli frisk, de veileder og hjelper deg å få healing fra høyere makter/gud.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Jeg tror man kan overføre ting man bærer på inn i drømmene sine, men jeg tror ikke på drømmetydning i den forstand at å drømme om en hest betyr det samme for alle.
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Så du tror ikke på at hvis du gjentatte ganger drømmer om ting som betyr noenlunde det samme så er det noe i det? Altså hvis det finnes flere måter/drømme symboler som sier at du er på feil vei her i livet og du gjentatte ganger drømmer det , så er du på feil vei? Eller hvis du gjentatte ganger drømmer ting som betyr at noen prøver å lure deg, noen vil svikte deg, noe skuffende vil skje, du vil møte på en stor forandring, noe overraskende vil skje, du må se problemene i øynene, osv. så trenger det ikke å bety det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå