Gå til innhold

kva gjer de for å glede sambuaren i kvardagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så hjelpeslaus her heime for tida, med komplikasjonar, BL og ordre om å halde meg mest mogleg i ro. Så han må gjere det meste, medan eg berre går på stas.

Kva gjer dykk andre for å vise at de set pris på og elskar sambuaren dykkar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står opp hver morgen sammens med han og lager lunch til han mens han ordner seg på badet. Skriver oftte et lite brev, eller en lapp om hvor mye han betyr for meg, og hvor stor pris jeg setter på han.

Så har jeg som regel middagen klar til han eer hjemme fra jobb, og etter vi har spist får han slappe av.

Forteller han hver dag hvor mye han betyr for meg. Det er viktig for meg at de rundt meg vet hva jeg føler for dem ettersom jeg vokste opp med at man aldri snakket om følelser. Noen ganger kan det være for sent..

Men uansett,, Bruker også å overraske han med at jeg har gjort alt husarbeidet som er hans del, eller sånne praktiske ting. Da blir han glad da =)

Skrevet

Lager matpakke til ham, gjerne med et lite kjeks, eller noe annet uventet. Lager den middagen han elsker og jeg hater. Rydder og pynter litt hjemme når jeg vet han kommer utslitt hjem fra jobb. Uventede ting som noe godt om kvelden. Blir mest småting. Før var jeg veldig flink til små lapper eller kort på puta eller i arbeidsvesken hans.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

de tingene der kanske du ikke kan gjøre for din samboer om du bare ska ta de med ro...jeg har vært i din situation og de du kan gjøre er jo å si hvor mye han betyder for deg og sånne ting....

Du ska jo gi han de dyrbareste i hans liv så tror ikke du trenger å anstrenge deg så mye mer=)

De var va samboern min sa til meg når jeg var gravid sist og ikke skulle gå for mye eller gjøre noe pga. komplikasjoner...

han mente jo at jeg bar på de dyrbareste og at jeg var viktigeste just nå.=)

Skrevet

Fortelle at du legger merke til og setter pris på det han gjør. Det er det jeg trenger når det er jeg som gjør noe noe så regner med det funker andre veien også.

Skrevet

Herregud... Jeg skjønner jeg er en dårlig samboer *hihi* Lage matpakke? Nei, det får han jammen gjøre selv ;-) Jeg vet nå hvem som holder kåken ren, selv om det er mest for generell hygge og helse :-)

Jeg ville sagt det til han jeg, at du setter pris på at han tar hensyn til at du ikke kan gjøre de tingene du vanligvis gjør. Dersom han gjør det uten å klage, så synes han sikkert også at det er helt greit. Det er ikke noe du skal få dårlig samvittighet for. "Gå på stas" gjør du jo heller ikke. Du klarer jo faktisk ikke å gjøre disse tingene, så da må arbeidsfordelingen bare blir som den blir, og takk og pris for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...