en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 De to siste dagene har jeg hatt endel vondt. Blir litt stressa av sånt.. Er dette fordi livmora strekker seg eller?? Fler som sliter med det samme? Har endel kynnere men murring i korsryggen den er ny..
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hei du. Jeg hadde dette onsdag i forrige uke. Skreiv inn her og da fikk jeg beskjed om at det var en modningsprosess. Var da i begynnelsen av uke 33. Har ikke hatt det noe særlig etter det. Så jeg kan ikke fortelle deg at jeg vet hvorfor det er sånn, men kn si at det er flere som har hatt det. Blei litt stressa selv jeg:)
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Hei. Jeg har hatt akkurat det samme den siste uken. Er nå 29+2. Om det kan være noen trøst har jeg lest at det er helt vanlig.
Putte68 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Hei, en på vei Jeg begynte også å plages med menssmerter og murringer i korsryggen i uke 28. I tillegg til masse kynnere. De begynte ennå tidligere. Husker ikke i hvilken uke. Jeg har også hørt at dette er modning og ikke noe å bry seg om så lenge det gir seg. Men blir de regelmessige må du ta kontakt med føden for å få en sjekk på om det kan være premature rier. Håper dette var til litt hjelp. Ikke noe moro å gå og bekymre seg.
en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Hei og takk for svar. Har nå snakket med legen og han vil ha meg inn til sjekk i morgen. Det gir seg ikke og har begynt med kvalme og. Skal sies jeg slet hele uka med løs mage også. Heller en sjekk for mye enn en for lite. Så da er det jo bare å vente å se( og satse på at det snart går over) for nå har jeg bare konstant vondt og føler meg uvel. Kniper igjen og satser på at det hele er ufarlig.
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 ring føden istedet du.kan ikke vente til imorgen når det er konstant vondt
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 kan du skrive her åssen det gikk hos legen? jeg har også hatt litt kvalme i forbindelse med disse mens smertene. Så jeg lurer veldig på hva legen sier til deg...
en på vei *utklekket:)* Skrevet 7. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2008 Jepp det kan jeg gjøre. Legen sa om det skulle bli værre,eller annet skulle komme så skulle jeg ringe føden. Kjennes ikke ut som verken kynnere eller rier så jeg tar det med ro til i morgen:)
en på vei *utklekket:)* Skrevet 8. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. april 2008 Da har jeg vært hos legen. Han trodde ikke det var noe men har fått time til UL i morgen. Heller en gang for mye enn en for lite. Smertene har avtatt noe,men kvalmen er blitt værre og siden tulla er i mindre aktivitet syns han det var kjekt å følge ordentlig opp. Glad jeg har legen min jeg,han feier liksom ikke ting under en stol. Finnes nok av de...
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 8. april 2008 #11 Skrevet 8. april 2008 Så bra! Da får du i tillegg hilst på babyen en gang til før fødsel. Merkelig det med den kvalmen. Hadde han noen forklaring på det?
en på vei *utklekket:)* Skrevet 8. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. april 2008 Ja det blir hyggelig det. Får jo å en viss anelse om hvor stor hu blir og om det virkelig er hu.. Han nevnte ingenting spes ang kvalmen,ikke annet enn at gravide kunne få problemer med å fordøye mat. Rådet små men hyppige måltid. Det skal sies at jeg spøy meg gjennom de tre siste mnd i forrige svangerskap også så det kan vel tenkes det er på gang igjen. Uff da blir det lange uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå