Mamma mjaua Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Blir så gal på disse anonyme på 2. trim!!!! Tror jeg går på vegen snart. Det har jo blitt et mye mer krangleforum enn her inne
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Fint du innser det selv da ;-) anonymknappen fjernes når den fjernes. Tror ikke det nytter å skrike og rope om det. Du får lese innlegget fra Moderator Hannah engang til.
Mamma mjaua Skrevet 7. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2008 nei, vet det ikke nytter å skrike og rope om det. Derfor jeg skrev det ned på forumet istedenfor.Hjelper sikkert ikke det heller, men greit å få ut litt frustrasjon på krangle, istedenfor andre steder. Ja, jeg er veldig hissig i dag merker jeg:P Liker ikke at semningen på 2.trim har blitt så dårlig:P
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Nei, skjønner det. Men det er også smart å ikke ta alt personlig på dette forumet ;-) Så slipper man irritere seg og bli sinna. Vet det ikke er så lett bestandig, men de som viser seg som sure, sinna og lett irritable er jo de som virkelig får gjennomgå også ettersom andre finner disse folka meget underholdende :-)
Mamma mjaua Skrevet 7. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. april 2008 ENDELIG ER ANONYM HISTORIE!!!!!!!!!! *skrike høyt, for nå tør ikke frk anonym å si ifra, for nå må h*n bruke nick*
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 ooo infamouse NN gone??? Fins inte mer???offer?offer? hvarfor då???? Thihihijjijijijjihihhi.....hvorfør blidde det kvelden? NN bojte ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå