Gå til innhold

Rapport fra utdanningsforbundet ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lovet jo å skrive noe når jeg hadde snakket med dem :-)

Det de sa var at godkjenning av ansinitet var noe arbeidsgiver måtte gjøre, så om jeg fikk godkjent ansinitet for å ha vært hjemme med barna var altså opp til arbeidsgiver å bestemme. Men, som hun sa, det var så stor lærermangel nå at faglærere som meg med god kompetanse var svært etterspurt i distriktene så hun kunne ikke skjønne annet enn at jeg ville både få jobb og uproblematisk skulle kunne forhandle meg frem til å få godskrevet ansinitet av omsorg for barn, vis ikke måtte jeg bare kontakte dem så skulle de pushe på for meg, hehe... (meldte meg forøverig inn også).

Så nå venter jeg egentlig bare i spenning på å se om jeg blir kalt inn til intervju eller ei i de nærmeste ukene :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okei :-)

Jeg har også søkt på flere vgs her i området. Spennende!

Skrevet

Vil tro du har bra sjangse da! Hun jeg snakket med sa at de skriker nesten etter engelsklærere for tiden så det er jo ett pluss og du har jo erfaring også uten å være altfor dyr i lønn for dem (de unngår jo gjerne lektorer pga det blir for dyrt). Vi får krysse fingrene for hverandre da! :-)

Skrevet

Ja, det er det jeg også satser på. Har jo religionsvitenskap og norsk for andrespråklige i tillegg ;-)

Krysser for oss begge.

Skrevet

Hiver meg på og krysser litt for dere begge, selv om jeg ikke vet så mye om hvordan de regner ansiennitet, hehe

Skrevet

Takk for det :-)

Hvordan gikk det med deg daog enden på ditt studium (du er ferdig nå?)?

Skrevet

Tror nok du vil ha gode sjangser jeg ja :-) Men har forstått det slik at på vgs så hører man gjerne ikke noe før ut i mai, så kan jo ta litt tid før du evt får vite no.

Skrevet

Det gikk bra!

Så nå har jeg halv stilling her du vet ut juni, men i praksis jobber jeg nok minst 100. Er bare lønna som er halv =(

Skrevet

Usj da, det er jo ikke helt bra, bør jo få lønn for arbeidet du gjør! Kan du ikke snakke med dem da? Eller blir det vrient sidne det er en spesialstilling?

Skrevet

Jo, jeg kan kanskje få avlastning for noe av det. Resten er min egen skyld, det er div. artikler og tull jeg har lovet å skrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...