Snupsidupsi Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Vi skal på ferie til Aberdeen, og lurer på om noen vet om et greit sted å bo med 2 barn på 9mnd og 2 1/2 år? Enten et leilighetshotell eller hotellrom. Det må være gåavstand til sentrum...
Mamma`n til Trym Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg har aldri vært i aberdeen men kan gi deg følgende tips: velg noe som passer alle i familien. Dere skal sikkert ikke være så mye på hotellet men det er jo greit at det er noe som tilsier at en familie kan være der i en ukes tid. Det er hvertfall det jeg tenker på når jeg skal velge hotell, så slipper jeg å ha viltre unger som flyr rundt som tullinger.
Mamma`n til Trym Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 sjekk Aberdeen på hotels.com. Du nevner ikke om det er England er USA du skal til. Men søker du der så står det hvor langt det er til sentrum og om det er familievennlig. Lykke til!
Mamma`n til Trym Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 http://www.hotell.com/searchHome.do?showhp=true&destinationId=B8DE9B40-7EAF-4780-AF36-935343C81783&arrivalDate=21/04/2008&departureDate=23/04/2008&numberOfRooms=1&adultsPerRoom=2&childrenPerRoom=2&childAgesPerRoom=1,2 Link til Aberdeen England for hele familien din.
Snupsidupsi Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Det er Aberdeen-Skottland ja =) Jeg har masse søkemotorer jeg har sett på, men det jeg ønsker er tips fra noen som har vært på hotell eller noe der som kan anbefale noe... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå