miniime Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 For å oppnå orgasme under samleie så må eg ligge på skambeinet til sambo å gnu.. eh. Altså bruker jeg magemusklene. Jeg lurer på on dette er skadelig for babyen? Blir den på ein måte klemt eller noe? Er snart 3 mnd på vei.
Sjefsmegga Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 *kremt* det var litt detaljert ja..men så lenge du ikke får vondt så er det helt greit ;-)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 hehe, tror ikke det er skadelig for babyen nei Men er det ikke bedre å bruke fingra?
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Nei, det vil nok ikke bli klemt:) Jeg var bekymret for disse kraftige kynnerne som jeg hadde i svangerskapet, og jordmor sa at det bare var en god massasje for babyen:) Og de musklene i magen klemmer ganske hardt:) Så jeg tror ikke den gnuingen vil ta noe skade:) hehe...
meg & to små vampyrer Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Sikkert ikke skadelig. Er det slik at man ikke skal bruke vibratorer utevendig heller når man er gravid? Eller så kanskje det kunn hjulpet? I kombinasjon med sex da...
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Hvorfor ikke vibrator utvendig?
meg & to små vampyrer Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Nei, det var et spørsmål? Hørte noe om vibratorer og graviditet, men husker ikke hva det er?
klg,2 boys now:) Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 det med virbratoren er vibrasjonen er ikke heldig for barnet tidlig i svangeskapet.rister den ut,,hehe,,neida.men har hørt at virbrasjon ikke er heldig.
meg & to små vampyrer Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Rister den ut, he he. Morsomt. Men tror jeg husker at det ikke var like farlig om man bare brukte den utvendig? Og det er jo veldig effektivt det da! Om man sliter med å få orgasme f.eks.
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Er ikke heldig hvis man bruker den innvendig, men jordmora sa til meg at man kunne bruke den utvendig og at en orgasme føltes som en liten massasje for babyen..
meg & to små vampyrer Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 Ja, men det er jo bra! Utvendig kan da ha mye bedre effekt det! HI, hørte du det? Du kan trygt kjøpe deg en diskre liten vibrator som hjelper deg på den fronten om du ønsker. Babyen klarer seg fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå