Gå til innhold

Hvilket politisk parti stemmer du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..? Skal vi se hva den typiske dibberen stemmer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo så hemmelig det å stemme. He, he. Men uten å "tråkke" noen på tærne, vil jeg tro det er mange sosialister her inne :)

Selv liker jeg meg litt mer motsatt av den regjeringen vi har nå :)

Skrevet

Sosialister? Hva legger du i det?

Selv har den oppfatning av at denne siden er fylt til randen av liberale populister (FrP)

Skrevet

Må nesten si meg enig med Inga Bling.. Sosialister på DiB? Føler meg ganske ensom her, jeg..

Skrevet

Jeg har stemt AP og SV før, men nå er jeg veldig i tvil, heller faktisk litt mot Venstre...

Skrevet

Signerer Inga Bling.

Selv har jeg stemt både SV og RV opp igjennom.

Skrevet

Tja... Utfra reaksjoner på div. innlegg kanskje. Visste at mange kom til å reagere når jeg skrev sosialister :)

Okei... Ap'ere da...Sv'er osv....

Skrevet

Med det mannssynet som råder her inne tviler jeg å at dert er mange SV'ere her

Skrevet

Jeg trodde kanskje mange her inne stemte FrP jeg da... Utfra innlegg jeg har lest.

Skrevet

Tror du misforstpo, Dotten. Jeg mente SV'ere når jeg leste sosialister, men tror ikke det er mange av dem her. I så fall har de ikke forstått hva de stemmer på. Her er jo de fleste imot 3-deling av perm.

Skrevet

Her er det mange frp'ere, synes da jeg...Alt er meg, meg, meg og mitt....Jeg stemmer Rødt!

Skrevet

Jeg er for 3deling! Men jeg drukner litt her inne... :)

Skrevet

Jeg er politisk aktiv, medlem av Høyre og stemmer jo da tilsvarende...

FrP er jeg veldig lite fan av og er ikke fornøyd med at mitt parti har valgt dem som samarbeidspartner frem mot stortingsvalget.

Man bør, mener jeg heller ta avstand fra mye av deres politikk...

Skrevet

Ap og Frp... Men jeg synes hele regjeringa er oppskrytt for tida, og synes nesten det ikke er vits i å stemme. Alt er jo løgn hele veien uansett.

Skrevet

stemmer ikke fast men har stemt RV SV og SP

Skrevet

Jeg syns det er greit å huske på at man ikke trenger å være enig i alt et parti står for men likevel stemme på det. Hvis du f.eks. er mot 3 delt permisjon men enig i alt annet SV står for kan du likevel stemme på SV.

Jeg får ikke lov å stemme men hadde jeg stemt hadde det blitt mer rødt enn blått.

Skrevet

Uansett hvem man stemmer på eller hvem som sitter i regjeringen, så er det aldri store forskjeller på de som sitter der nå, og de som har sittet der før.

Skrevet

hvorfor får du ikke lov å stemme alvis?

Skrevet

Jeg er ikke norsk:)

Eller jeg kan stemme i lokalvalget da..

Skrevet

Jeg stemmer Ap...

Og forøvrig har jeg aldri opplevd at folk er fornøyd, uansett hvem som styrer.

De blir kalt løgnere hele gjengen uansett hvilket parti som styrer.

Syns de er flinke jeg, selv om det kommer fram noen dårlige ideer jeg. Er ikke bare-bare å styre et land som norge, der de fleste har det så godt og er litt bortskjemte, hvis vi sammenligner med en del andre land.

Mye kan en bli bedre på, ja! Men herr og fru Nordmann kan sikkert bli bedre på å verdsette det de allerede har....

Mener nå jeg! :o)

Skrevet

Stemmer stort sett på vesle Venstre jeg....

Skrevet

Stemmer rødt her:-)!

Forresten så har jo Høyre et langt samarbeid med Frp. bak seg, etter x-antall år i en ikke-parlamentarisk regjering hvor Frp.sin støtte i Stortinget har vært avgjørende for at regjeringen hvor bl.a. Høyre satt som regjeringsparti kunne blit sittende.

Eneste forskjellen er at Høyre nå formaliserer sitt samarbeid med Frp. og muligens går til valg på det.

Skrevet

Enig med deg, scorpiogi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...