Gå til innhold

Mailbomb helseministerens kontor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør førigende. Bli enige om et klokkeslett for å sende mail, feks fra 1155 til 1215.

Varsle dagbladet og vg

Send så mange mailer du klarer innenfor tidsrammen (forhåndslaget mail med lik heading)

Dersom mange nok gjør dette samtidig vil man ta ned serveren til regjeringen, og man vil bli lagt merke til.

Ja eller nei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er faktisk for å støtte noe slikt. Noe som virkelig lager oppmerksomhet.

Jeg er litt lei "Ola og Kari Normann" som sitter på rompa og leser oppslag i avisene om helsekøer og bensinpriser. Vi hyler opp, men gjør vi noe, neeeeeiiiiiida.

Men vi har jo faktsik mulighet til å protestere! Slik som politiet gjorde, lagde postkort og sendte (stakkars postmann :o)

Men tror det må noe slikt til jeg for å få opp øynene på politikerene.

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Definitivt. Skriver du den?

Skrevet

lag et utkast på mail da så kan man jo få med flest mulig her, blir vel lite effektivt om de får 50 mail? bør kanskje planlegges slik at man kan få med enda flere?

Skrevet

Jeg er med. Kom med et utkast og et klokkeslett, så skal jeg maile. :)

Skrevet

Nei til stengte fødeavdelinger

I lys av de sakene som har versert i media, hvor fødende kvinner får en behandling som ikke er verdig, ønsker vi å fremme vårt synspunkt.

Hvordan kan du som kvinne og mor se på at gravide og fødende kvinner blir behandlet som en belastning av samfunnet? Barna er bærebjelken i vårt samfunn og det å føre flere statsborgere til verden bør belønnes, ikke straffes med at man må bytte fødestuer under fødselen, overføres til sykehus langt unna og ikke får nødvendig oppføring av svangerskapet. Hvordan våger du å la en så stor gruppe lide på grunn av noe så usselt som penger?

Vi antar at du her vil legge skylden på det enkelte helseforetak, men du er minister og har myndighet til å gå inn og påvirke hvordan pengene skal brukes, og ikke minst kan du overføre mer penger.

Vi vil ikke lenger bli behandlet som en byrde. Vi vil ha den behandlingen vi har rett til, på en anstendig måte.

Med hilsen

Sinte mødre fra Dinbaby.com

Skrevet

Mail om hva da?

Skrevet

VI bør nok være fler ja.

Skrevet

Jeg er med. klokken når da?

Skrevet

Jeg har en del kontakter innen for media... Kan varsle om aksjonen.

Skrevet

er det ikke flere forum som kan være med da? det trenger jo ikke være fra dinbaby men fra flere som det berører??

Skrevet

Jeg er halt klart med, men dette krever vel noen dagers planlegging?? Om vi skal klare det må vi jo være MANGE!!!!

Skrevet

Er vel noen her som er på SB og NB vel?! Er jo bare å gi et lite rop inn der....

Skrevet

Undersktiv med sinte mødre da.

Skrevet

Jeg er med, hvem vil skrive?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...