Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg har vært hjemme noen dager, men nå har jeg altså kommet meg på skolen. Utenom at jeg blir fort trøtt har jeg egentig hatt det fint, jeg tror jeg er 5+6 nå. Har merket noen symptomer, i går ble jeg feks svimmel for en svært kort periode, dette gjentok seg et par ganger. Er litt selektiv angående mat, ligger unna pølser etc, men jeg tror jeg klarer å spise det meste nå faktisk. Var bare noe "forbigående" håper jeg. Men, nå sitter jeg på universitetet, og jeg føler meg uggen. Små bølger av kvalme i nye og ne, og metallsmak i munnen (hva i all verden!?). Når jeg har vært hjemme har jeg følt meg ganske fin, jeg forstår ikke hvorfor alt plutselig skal komme når jeg er på skolen. Jeg tenker med meg selv at det bare er fordi at jeg vil være hjemme og "bygge reir". Jeg skal seff ta meg sammen her, slik at jeg får lest litt. Men er det noen andre som har opplevd liknende ting? Sist jeg var her ble jeg også dritdårlig, men da hadde jeg alt for trang bukse på meg. Har nå fått tak i behagelige klær, så det er ikke på grunn av det.
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 hei, tror det er vanlig jeg, at man er noe bedre når man er hjemme og får slappet av. Når du sitter på skolen, så er det jo full fart og masse som skjer selv om du kanskje sitter mest på en stol der og liksom. Man får jo ikke slappet av som man får gjort hjemme.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Ja, jeg merker at jeg ikke har så mye overskudd til å fordype meg i stoffet. Blir dessuten uvel av lukten av merkepenn (mitt nr1 hjelpemiddel) og aftershaven til makkeren min. Jeg vet ikke om det er meg, eller om han har hatt et uhell, men det OSER aftershave her.
Myra Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Hihi. Ja det er merkelig det med lukter. Plutselig tåler man ikke enkelte lukter lenger. I forrige svangerskap ble jeg plutselig veldig var for lukt av hud, både min egen og samboers!! Og andre kroppslukter endret seg veldig. Og sånne romlukter (litt sånn innestengt). I tillegg ble jeg overfølsom for lukta av alkohol. Hvis samboer hadde tatt seg en øl og i tillegg pusset tenner syns jeg det stanket alkohol og han måtte ikke puste i min retning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå