Andie82*tobarnsmor* Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 jeg gir snart opp jeg.......han er fullstendig propell i senga, så helt plutselig blir han megatrøtt og sovner i akkurat den stillingen han er i som veldig ofte er enten sittende eller med trynet gravd godt ned i madrassen.......huff......
Skilpadda Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hei. Det gjorde snuppa vår også. Vi kjøpte babysafe og da var det slutt på sitte-soving. Vi sover også mye bedre nå som vi vet at hun ikke kan reise seg eller sove sittende fremoverlent. Sikkert mange sprø damer som nå kommer til å skrive at det er grusomt å bruke babysafe, men jeg har super erfaring med det og mange av mine venner med meg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå