Gå til innhold

NOEN SOM KAN HJELPE???(ammeproblemer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg var på sykehus og borte fra jenta mi ett døgn så nekter hun å ta puppen!!! Har fått flaske og jeg angrer sånn på at jeg lot hun være hjemme hos pappaen, hadde vært bedre å tatt den jobben å kjøre henne til meg men var ikke i mine tanker engang at det skulle bli så totalt puppenekt etter så kort tid. what to do??? Melka er jo der og jeg pumper meg, men gud så slitsomt. Har 3 andre barn også så det spørs hvor lenge jeg orker å holde på sånn. Nen råd for å få henne til å ta puppen igjen??? Eller er amminga over (snufs) for min del alt? 3 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig og si hva jeg kan råde deg til, annet enn å prøve, prøve, prøve hvis du har krefter og vil. Jeg sluttet også å amme etter en kort stund. Tok avgjørelsen av mange årsaker, men synes det er viktig og tenke over hvor mye tid og krefter man selv bruker på dette. Siden du også har flere barn som krever sitt, har du naturligvis ikke så mye tid og krefter som hvis du bare hadde et barn. Og det er krevende og pumpe seg hele tiden. Så jeg syns du skal ta en vurdering av hva som er viktig for deg og hva du har kapasitet til.

Lykke til

Skrevet

Jeg synes du skal ringe ammehjelpen, jeg! Finner nummer på gule sider. Greit å få proffesjonell hjelp med èn gang :o)

Skrevet

Du må nok bare være tålmodig, prøv å s"spurte" litt melk inn i munnen hennes når hun ligger ved brystet. Og håndmelk litt først slik at melken er i full gang når hun skal drikke.

Men ring ammehjelpen de er kjempeflinke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...