Gå til innhold

En bønn om hjelp...:-) (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har et eksemplar av kosedyret som ligger avbildet under nicket mitt? Det er en hvit elefant i bomull med rosa blomster på, kjøpt på H&M i 06, sommer/høst en gang, for 39.50.

Min lille datter, som elsker denne "fanten" mer enn noe annet, hadde blitt utrolig glad hvis noen ville selge oss sitt eksemplar! Hun er helt avhengig og liker ikke å sove uten den. Heldigvis hadde vi tatt bilder av den før den ble offer for en unådig hundevalp.

Hvis dere kan hjelpe så send meg en PM eller legg igjen e-mail her.

Da krysser jeg fingrene!

takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg kjære du....

Men jeg forstår din frustrasjon....Huff......

Her hadde nok huset stått opp ned om vi mistet suttn til lillegutt..:)

Derfor er det viktig kjøpe to av alt man kjøper, hehe...

Håper dere får tak i en maken da..:)

Lykke til!

Skrevet

Du har så rett! hadde jeg bare visst på forhånd at det var nettopp denne hun skulle legge sin elsk på! ;-)

Skrevet

Ikke uten grunn at jeg faktisk måtte søke dib hjelp for å få tak i en utsolgt Flode fra ikea

Vi har nå to Floder og er således forberedt om noe slikt skulle hende

Håper virkelig noen kan hjelpe

Skrevet

Ja, jeg håper så inderlig at noen har en! Disse H&M kosedyrene blir jo masseprodusert og skulle tro at det sikkert fantes masse av dem der ute og sikkert noen som ikke blir brukt også:-)

Skrevet

Eldstejenta vår hadde et varmeflaske-lam fra apoteket som hun var heeeelt avhengig av. Etterhvert begynt den å bli ganske fillete, så vi investerte i en ny helt makan en. Men den ble slettes ikke godkjent!! Det er kanskje noe eget ved den "originale" - lukt, stoffet eller noe...

Så ikke ble skuffet om en ny en ikke blir godtatt :-) Jenta vår har fremdeles lammet sitt, og er blitt 7 år nå. Den brukes riktignok ikke lenger, og godt er det, for den henger såvidt sammen :-)

Skrevet

Jeg tror egentlig det skal gå greit for hun er vant til at jeg vasker det og da blir lukten vasket ut på en måte. Å så er hun jo veldi bevisst på hvordan han ser ut. Blir så glad når hun ser bilder av ham og koser skjermen;-)

Skrevet

Du kan ikke eventuelt sende bilde av den til h&m, da ? Kanskje de har noen på lager ved en tilfeldighet, man vet jo aldri : )

Skrevet

Ja, det skader jo ikke å prøve selvfølgelig;-)

Ser ikke ut til at noen har en, så jeg må kanskje prøve det...

Skrevet

nå skal jeg ikke si det helt sikkert, men jeg tror kanskje vi har en sånn ett eller annet sted her i huset.....hvis jeg finner den skal dere med glede få den.....:o)

Skrevet

Tror du virkelig det!!??? Å herregud, da hadde det i såfall vært HELT fantastisk! Da vet jeg en liten jente som blir glad altså!

Venter spent:-)

Skrevet

skal sjekke i morgen når snuppa har våkna....:o) bare hyggelig det å kunne hjelpe noen....:o)

Skrevet

Å tusen takk! Så snill du er:-) Da krysser vi fingrene:-)

Skrevet

Hei:)

Vi har faktisk en slik liten elefant liggende her hjemme...! Akkurat lagt den i en eske ettersom at snuppa har lagt sin elsk på et annet kosedyr! Så om du fortsatt trenger en ny elefant til lillejenta di kan du gjerne få den:)

Skrevet

jeg fant jeg fant.....:o) hvor bor du hen da...?? skal jeg sende den til deg....???

Skrevet

Hei igjen!

Tusen tusen takk begge to!

Vi vil gjerne ha begge to så slipper vi å risikere samme situasjon en gang til!

Kan jeg sende dere en PM med adressen min og sånn?

Skrevet

gjør det du, så skal jeg få sendt den så fort som mulig:o)

Skrevet

Da har jeg sendt PM til dere begge! Dere er virkelig to reddende engler:)

Skrevet

Så bra Internett er en bra ting noen ganger! Som nå :) Ja og godt emd snille mennesker også ikke minst:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...