mom-to-be Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Er det noen der ute som har et eksemplar av kosedyret som ligger avbildet under nicket mitt? Det er en hvit elefant i bomull med rosa blomster på, kjøpt på H&M i 06, sommer/høst en gang, for 39.50. Min lille datter, som elsker denne "fanten" mer enn noe annet, hadde blitt utrolig glad hvis noen ville selge oss sitt eksemplar! Hun er helt avhengig og liker ikke å sove uten den. Heldigvis hadde vi tatt bilder av den før den ble offer for en unådig hundevalp. Hvis dere kan hjelpe så send meg en PM eller legg igjen e-mail her. Da krysser jeg fingrene! takk
Dotten Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Har dessverre ikke en sånn elefant... men har du spurt på H&M om de ikke tilfeldigvis har en liggende på lager e.l.? Du kan jo skrive inn til hovedkontoret her i Norge/Sverige. Det må da være mulig å spore opp en sånn pellefant?? Lykke til i jaken
mom-to-be Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Hei! takk for svar! Har spurt på flere butikker rundt om i landet, men ingen har hatt dem. De foreslo faktisk at jeg skulle spørre i et forum eller noe! Så da håper jeg at noen har en liggende et sted der den ikke er populær:-)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Hei Jeg finner ikke bildet jeg.. =)
mom-to-be Skrevet 7. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2008 Gjør du ikke? det skal ligge under nicket mitt. Både på min side og på albumsidene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå