Gå til innhold

dere med barn som gikk tidelig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

trente dere mye med dem? eller er det bare forskjellig fra barn til barn når de er klar? hadde dere gåstol eller lignende til hjelp? noen sier dette kan gjøre at de går senere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke trent med noen av dem og begge slapp seg når de var/er 11 mnd... Har en gåstol som kun brukes til å dytte foran seg, storebror "satt" i den noen ganger i en 3 ukes periode (ca 7 mnd) og lillebror "satt" i den kanskje 5 ganger totalt for 3 mnd siden.

Skrevet

Trente ikke med noen av dem. Tror det beste er å la barna ta sånne ting i sitt eget tempo. :-)

Skrevet

Snuppa gikk skikkelig når hun var 11.5 mnd og vi trente aldri noe...(vi har bært mye da og noen sier at det kan hjelpe barna å gå tidligere, men det er vel ikke akkurat trening og eg tror ikke det har så mye å si heller....) Tror det viktigste er å la barna få lov til å prøve seg så mye de vil:)

Skrevet

vår eldste slapp seg og gikk før han fyllte 9 mnd. vi trente ikke på dette men har ikke brukt vogn og overbeskytter ikke, dvs lar de få de blåveisene som trengs da lærer de seg å "passe" seg selv.

 

missforstå meg rett

 

 

Skrevet

Tror det er en sunn holdning, jeg, anonym 10:08! Håper jeg klarer å ikke være for mye hønemor selv, når tassen min skal begynne å gå

Skrevet

Eldstejenta mi begynte å slippe seg når hun var 9 mnd. Gikk skikkelig når hun var 10 mnd. Vi brukte aldri gåstol eller noe. Hun gjorde dette helt selv i helt eget tempo. Alle barn er forskjellige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...