Gå til innhold

Dere som har overgangsstønad


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting...

Søknaden min ble sendt 13.mars men jeg har enda ikke fått noe brev fra NAV. Hadde 1.gangssamtale for en uke siden og da sa hun på nav at hun skulle gi beskjed til de som behandler søknadene om at det hastet VELDIG.

MEN det jeg ikke skjønte helt var hvilken måned jeg nå venter på betaling for? Er det for mars eller april? Jeg og barnefar flyttet fra hverandre 1. mars, men jeg fikk ikke levert papirene før den 13.

Når leverte dere søknad/hadde 1.gangssamtale og når fikk dere pengene? Ser jo på NAV sine sider at det er utbetaling en fast dato i mnd, vil det da si at dersom jeg får pengene den 10. april så må jeg vente til i slutten av mai før jeg får neste gang? Eller er den utbetalingen jeg får først for mars?

Blir ikke klok på dette jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...