Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 er så trøtt.. men baby er kun 5 uker og legger seg 9. opp 5 -5.30. i mellom er han oppe i ca 3 timer
*Smiley* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Mini var ca 3 mnd.Da sov han syv timer i strekk. 4-5 mnd sov han hele natten igjenom.
ElinSM Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Veldig forskjellig når de sover natten igjennom. Begge mine har sovet hele natten fra de var 2 uker. Noen sier at de sover mer regelmessig og lengre når de passerer 3 mnd. Andre sover natten igjennom når de starter med grøt osv. Noen sover ikke natten igjennom før de er over 1 år. Så det er bare å ta tiden til hjelp:)
Silje *trebarnsmamma* Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Snuppa mi sov 7 timer i strekk på natta da hun var 2-3mnd. Sov f.eks fra 23 til 06. En liten engel:) Men så begynte hun å kreve mat annehver time, startet med grøt da hun var drøye 4 mnd. Nå sover hun fra 19 til 06, men må ha mat rundt midnatt og 3-4-tida. hun er 5 mnd. Det går jo bra, men jeg gleder meg til mange timers sammenhengende og uforstyrret søvn
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Mini her sov første gang gjennom hele natten (21-06) da han var 7mnd.. Nå sover han fra 20-07 og er våken èn gang for smokk en gang i blandt. Er nå 7,5 mnd..
fox`y Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Det er veldig forsjellig fra barn til barn. Ingen av mine sover hele natten størstemann er 2.9 år og minstemann 9 mnd. er oppe x antall turer gjennom hele natten. men er blitt en vane.
venter bolle nr 2 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 her er tulla 14 mnd, og har akkurat startet med å sove hele natta 20-06
Hanne31 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Gutten vår er 5 1/2 mnd og har aldri sovet lengere enn 4 timer i strekk og de gangene kan jeg telle på en hånd. Han sovner stort sett rundt kl 22-23 på kvelden, men de siste kveldene har klokka rundet midnatt. Hadde en mnd hvor han ikke sov på natta i det hele tatt. Nesten ikke søvn fra 19-06 så det har jo bedret seg. På gode netter våkner han med 3 timers mellomrom(kl 3 og 6). Har prøvd med grøt, men han får luft i magen og våkner av det. Da er det bare pupp som gjelder for å sovne igjen. Håper det ikke er mange månedene igjen til han sover flere timer. Savner kveldene "alene" med samboern jeg da.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Min er strax 8 mnd og har aldri sovet natten gjennom. Max 3-4 timer sammenhengende sövn ennå..Fryktelig slitsomt men ingenting hjelper så vi får bare vente og se..Det er nok veldig individuelt!
mamman til snupp Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 snuppa sov fra 22-07-08 i et strekk når hun var ca 7 uker
mamman til snupp Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 så litt rart ut...skulle stå fra 22 til 7/8, hun får mme
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 hei.. min sover fra 22 til 8-9 tiden.. sover hele natten uten å våkne:) det har hun gjort siden hun var 7 uker ,nå er hun 3,5 mnd ..herlig!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Er det ikke slik at de som får mme sover natten gjennom ganske så kjapt, mens de som kun får morsmelk nok må regne med nattevåk i mange måneder. Stemmer det med dere som har svart her, eller er det også vanlig at morsmelk-barn sover natten gjennom fra bare noen ukers alder?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Jeg tror det som er vanlig er heller å ha barn som våkner et par ganger om natten det første året. Det er mindre vanlig å ha barn som sover natten igjennom! Det kan virke som det motsatte her, men det er fordi ingen har "kvaler" med å svare at barnet deres sover natta igjennom! Og det forstår jeg godt Dere er kjempeheldige Og jeg hadde "skrytt" av det selv om jeg hadde et sovebarn... Men her er babyen 10 mnd og våkner fremdeles opptil 8 ganger fra leggetid til ståopptid. Venter fremdeles på den O-store sovenatta... Og mm eller mme, det vet jeg ikke noe om. Tror heller det er babyen som er "problemet".
:)venter jente nr 2 Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 gutten min er 11 uker nå, han begynte å sove natta igjennom da han var 5 uker. de siste 2 nettene har han sovet fra 24 til 11, men da er han oppe i 9tiden og får pupp en gang. etterpå sovner han igjen, utroli herli!
Huldretuss Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Mine fire barn begynte å sove hele natten fra de var året, men absolutt ikke hver natt! Natten sluttet i femtiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå