Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Den var da virkelig borte i går kveld? Eller har jeg bare innbillt meg meg det?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Hehe, jeg fortalte i hvert fall en annie at bare hun kunne se den og dermed trengte å reboote maskina si, men hvilket grunnlag dette hadde i virkeligheten er en annen sak.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Det er vel ikke noe nytt at det modde gjør ofte tar litt tid=)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Så synd for dere???? Er dette virkelig noe og irritere seg over..
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Er det noen som har sagt at vi irriterer oss, anonym? Jeg stilte bare et enkelt spørsmål jeg. Slutt å bry deg;-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Morragretten fumlis??? Er det bare tillatt for dere med nick på disse sidene heller? Snart får dere siden deres for dere selv, så ta det med ro.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Gjesporama som vanlig, anus.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Om jeg er morgengretten? Det skal jeg love deg. Og snart er det tillatt bare for oss med nick;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Yo, maddaphacka! :-) Wazzup luten? Jeg føler meg som en ekte ghettoneger idag. Er til og med kledd som en, klar til å gå ned på kjøpesenteret og beatboxe litt mens gamle damer triller forskremt forbi. Kan det ha noe med kombinasjonen av mens og mandag å gjøre? Mandagsmens er undervurdert.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Så fint for dere da. Så kan dere diskutere alle tingene som blir tatt opp her med likesinnede..... Det blir bra vet du, gratulerer til dere.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 Hehe, full pakke lizzm? Hvis du lærer deg å breake blir jeg bare din lydige slave for all tid. Jeg har pysj, jeg. Og brød i ovnen og vaskemaskin på 95 grader for første gang i mitt liv og har klart å fylle min billige men lekre lille rosa mp3 (er jo mindre enn en middels tampong, jo!) og fortrenger på alle disse måtene effektivt at jeg skal snakke om noe på onsdag som jeg ikke har veldig mye å si om. Har du funnet 17.mai-klær ennå? (Jeg har snoka på småtroll - det heter fortrengning av egentlige arb.oppg)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Artig og se hvor lett det er å irritere på seg folk her inne, spesielt hvis man bruker anonym knappen. Ha en fin mandag og en fin uke alle kranglere. Håper du fumlis får en bedre start på dagen i morgen...
♥Prinzessin♥ Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 Breaking er vel til og med jeg blitt for gammel til, hehe... ;-) Men det er lov å prøve. På videregående var det obligatorisk å drite seg ut med kvasibreaking på diskotekgulvet. Det var hur moro som helst. :-) Har funnet en festdrakt til jentungen som jeg tenker hun blir smukkelukk i. Har ikke kjøpt den enda, men skal gjøre det før jeg forlater vestlandsbyen. Du er ikke særlig forberedt til onsdag, altså? Er det noe jeg kan hjelpe deg med? Jeg har erfaring med å snakke om ting jeg ikke har så veldig mye å si om. Ikke minst så er jeg jævlig god på å få det til å høres ut som om jeg virkelig har peiling. :-)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 7. april 2008 #16 Skrevet 7. april 2008 Nja, får bare fylle på med avansert tomgods...
Gjest Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Hehe:-) Jeg må le av deg anonym. jeg irriterer meg ikke over deg da vet du. Jeg irriterer meg over dagen i dag som er kjip og teit.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 Trodde du hadde sovna jeg nå. Får håpe det blir bedre utover dagen da? Finn på no artig....
Gjest Skrevet 7. april 2008 #19 Skrevet 7. april 2008 Sovna? Å nei du. Hadde jeg bare kunnet finne på noe så hadde det vært greit, men med to syke barn, og en kropp som er mørbanket etter gårsdagens strabaser så er det ikke stort å finne på desverre.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #20 Skrevet 7. april 2008 Nei, Nei... Har du rocka nå?? God bedring til begge unga da hvertfall og til din mørbanka kropp...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #22 Skrevet 7. april 2008 Ha-ha, tenkte meg det. Var det så lite som skulle til? Sunt å rocke da....
Gjest Skrevet 7. april 2008 #23 Skrevet 7. april 2008 Så LITE som skal til? Jeg skal fortelle deg en ting, jeg... Jeg hadde vært leder for organisasjonen hvis det hadde vært noe som het ARF (Antirockeringforeningen) Mulig jeg kanskje skal starte noe sånt... Hvorfor gidder jeg ikke å gå inn på nå.. Men jeg har mine grunner, så det er sagt! Det er sunt å drikke vann og (Eller kanskje ikke)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #24 Skrevet 7. april 2008 Rocke, rocke, rocke..... Voldsomt mye og være imot da?? Ja, ja noe skal man jo irritere seg over.
Gjest Skrevet 7. april 2008 #25 Skrevet 7. april 2008 Ja, rocking irriterer jeg meg over. Og det må jeg få lov til. Du irriterer deg sikkert over masse som jeg ikke irriterer meg over. Vi er gudskjelov forskjellige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå