Gjest Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 sitter i tlf og venter på å komme frem... "du rykker stadig frem i køen" har jeg hørt nå i 10 min..... og plutselig blir det opptatt. er det mulig?? nå må jeg ringe opp igjen.... forbanna jeg blir....
mayaya Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 det høres ut som nav? der er det helt vanlig, nemlig
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 sitter i tlf med legesenteret selv, og det samme skjedde meg. har skjedd mange ganger- lite lei da en har sittet i 5 minutt. bare fordi jeg har glemt når timen til etterkontroll etter fødsel.....
Gjest Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 sitti 20 min i kø jeg nå.... tror de har gått hjem jeg..
Eve Dallas Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Herlig! De har det samme drittet hos min lege, men jeg har oppdaget at jeg aldri kommer igjennom når jeg sitter i kø. Bare ring og ring og ring til det faktisk RINGER i andre enden. Uten kø altså. ARRGHH!
mayaya Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Jeg klarer alltid å treffe den tiden de ikke tar telefonen jeg... Hehe, men jeg pleier aldri å komme på det før seint på ettermiddagen heller da. Er ikke såå morgenfrisk, jeg :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå