Gjest Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 sitter i tlf... prøver å få en legetime... men kommer aldri freeem... ellers bra du skal idag da?
mayaya Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Aner ikke. Ikke til legen, håper jeg. Lage middag til søster tror jeg. *gjesp* Finne på noe?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 jeg skal en tur inn til byen... møtes på en cafe kanskje?
Gjest Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 hihi...lyst å bli med på cafe da ? hva med den nye italienske øverst i nordre ? de har så god tiramisuuu.... og kakao lagd på hvit sjokolade : nammis... eller det lune redet om du vil ?
mayaya Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Jaaa, kjempelyst!! Meen.. Jeg får visst besøk av søstra mi i dag mellom 12 og 16 en gang, skal de komme... #&%%& altså. Blir litt småknapt med tida kanskje? Men jaaaaa, det vil jeg gjerne en annen dag da! Den italienske på nordre ja, der har jeg sterke bånd serru, er med dit anytime :-p Redet er jo også fint ja :-p
Gjest Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 det blir kanskje dårlig tid da ja.. hvis du ikke vil dra nuh med en gang ? men det må du bestemme selv jeg må en tur til byen uansett men hvis ikke kan vi ta det en annen dag
mayaya Skrevet 7. april 2008 #12 Skrevet 7. april 2008 hø hø hø, vel, altså, jeg MÅ en tur på maxi.. men det er kanskje ikke like kult? hihi
Gjest Skrevet 7. april 2008 #13 Skrevet 7. april 2008 hehe... råtøft det da men kan vi ikke avtale en cafe tur en annen dag denne uken ? kanskje få med fler ?
mayaya Skrevet 7. april 2008 #14 Skrevet 7. april 2008 Jeg skal jobbe, vøtt.. Alle dagene untatt i dag og onsdag. Og det er bursda´n min... :-D Jobbng er såå oppskrytt, ass!!!! :-p *skrive handleliste*
Gjest Skrevet 7. april 2008 #15 Skrevet 7. april 2008 lyst å treffes på onsdag da ? da har vi en grunn til å spise kake hihi
mayaya Skrevet 7. april 2008 #17 Skrevet 7. april 2008 Bursdag = ful fres i denne slekta. Mamma kommer reisende (det er jo bare 14 dager siden sist bursdag i mayayaheimen), svigers kommer, jah... full fres. Dvs, bursdager er hellige. Jeg har til og med tatt meg fri fra jobb *ler*
Gjest Skrevet 7. april 2008 #18 Skrevet 7. april 2008 Ååh.. så koselig :) sånn er det i min familie og, men de bor i oslo.... svigerfamilien feirer så vidt bursdag... det går ann hvis de har tid....
mayaya Skrevet 7. april 2008 #19 Skrevet 7. april 2008 jeg fikk besøk jeg :-o men du - vi snakkes! Og tar gjeerne en tur ut en dag altså *klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå