dritgrei hei hei! Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Jeg håper dere får en fin dag selvom de fleste ser ut til å ha tatt seg en real dibbe-pause... Om dere ikke leser det, så kan jeg jo sende det telepatisk rundtomkring i landet... noen er jo ikke så langt unna heller, så da kan jeg jo sende noen "ha en fin dag" meldinger gjennom det nye bakkenettet her i byen også :-) Og nok en gang vil jeg slå et slag for lydbøker! Da kan man nek\mlig gjøre små ting samtidig, og nå er det strikking det går i :-) Det foregår en "ta natta tilbake" kampanje her i byen, for natta har vært preget av noen tragiske voldtekter den siste tida. Det er flott å høre at det virker, natteravnene gjør en storartet jobb og følger jentene hjem fra byen! ...vi slang oss på bølgen :-) Så nå har vi fått natta tilbake vi også! Jippi!!!!
Urtete Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 God morgen til deg også!! Her hadde hele huset "hang-over" i dag tidlig etter alt for sene kvelder i helgen. Men hva gjør vel det når alle har hatt det morsomt!:-) Og jeg er helt enig - natta er det fint å ha kontroll på. Både hjemme og ute. Ha en finesen dag! Klem!
Trollmora Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Hallo på deg ) Jeg er jo her jeg da, men det ser ut som om mange har travle dager. Noen uker bare flyr tiden fryktelig fort og da er det ikke enkelt å leke er inne. Lydbøker er fint! Jeg har radio med cdspiller på vaskerommet og når jeg bare vil være alene er det fint å stå der med stryketøyet sitt! Bra dere tar natta tilbake og det er fint at det stiller opp så mange frivillige nattravner for å følge jentene hjem. Uten frivillige ville Norge stoppet, dessverre. Ha en strålende dag! Klæm fra
dritgrei hei hei! Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Heu jenter, ja dere er her, og det er innari koselig kjenner jeg! Ja det var en rørende reportasje på lokalnyhetene i dag tidlig om helgens vandringer med de unge jentene... Natteravnene hadde gitt beskjed om at de skulle stå på et sted fra klokken var 01.00 og utover, og dit kom det jenter og ba om følge i en gjevn strøm fra 01.00 til 04.00 Natteravnene er fantastiske!!!!
Plutseliten :) Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Hei og god formiddag! Jeg er glad for at dere og byen deres har fått natten tilbake. Nattravning er en flott ting.Så det på nyhetene,der de fulgte jentene hjem til døra fra byen.Kjempeflott tiltak! Det er også en god måte å komme i kontakt med ungdommene på,selv om den form for nattravning vi har, er mer å gå rundt og være synlig. Mange som kommer for å snakke,mye disse unge betror en sen kveld. Så alle oppfordres herved til å stille opp en helg eller to i året når dere får barn i ungdomsskolen
Maud Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Gratulerer med natta tilbake! Det er deilig det, jeg savner hele netter med søvn jeg også. Her er det også mange lydbøker i omløp, men jeg fikk ipod til jul og den har egentlig vært mer til reparasjon enn den har fungert etter det :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå