Gå til innhold

Hvilken type smokker bruker dere???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere silikon eller lateks?? Junior min vil bare ha lateks smokker,men d er flere som har sagt at de er helseskadelige:-((((( De hadde vel kanskje ikke vært på markedet hvis d hadde vært så ille...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at silikonsmokker var lettere og rengjøre.. Men, ikke at dem var skadelige.. Tuppa her brukte kun lateks når hun var liten men nå vil hun ikke ha noe annet enn avent silikonsmukker..

Skrevet

Silikon

 

Latex KAN føre til allergi.... Og da kan ungen feks bli allergisk mot kondomer og sånt, som ikke er så kult når h*n blir stor :-p

Skrevet

Har brukt begge deler om hverandre vi..

Skrevet

jeg har bare silikonsmokker liker det mye bedre enn latex

Skrevet

bruker silikonsmokker (avent)

Skrevet

Pilten her bruker kun silikon - Skånesutt :-))

Skrevet

Jeg bruker ikke smokk.. :P

 

Men når snuppa brukte smokk brukte hun silikon, syns de andre lukter ekkelt og ser så ekle ut.. hehe

Skrevet

Lillemor her bruker silikon smok.. Vil kun ha NUK-smokkene, og kun 0-6 mnd. Har prøvd ørten andre typer, men kun disse hun vil ha.

Skrevet

Her er det kun latex som går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...