Blopp1 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Bruker dere silikon eller lateks?? Junior min vil bare ha lateks smokker,men d er flere som har sagt at de er helseskadelige:-((((( De hadde vel kanskje ikke vært på markedet hvis d hadde vært så ille...........
Lille L Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg fikk beskjed om at silikonsmokker var lettere og rengjøre.. Men, ikke at dem var skadelige.. Tuppa her brukte kun lateks når hun var liten men nå vil hun ikke ha noe annet enn avent silikonsmukker..
mayaya Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Silikon Latex KAN føre til allergi.... Og da kan ungen feks bli allergisk mot kondomer og sånt, som ikke er så kult når h*n blir stor :-p
pandabjørn Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 jeg har bare silikonsmokker liker det mye bedre enn latex
¤ my precious ¤ Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Pilten her bruker kun silikon - Skånesutt :-))
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Jeg bruker ikke smokk.. Men når snuppa brukte smokk brukte hun silikon, syns de andre lukter ekkelt og ser så ekle ut.. hehe
~Milly~ Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Lillemor her bruker silikon smok.. Vil kun ha NUK-smokkene, og kun 0-6 mnd. Har prøvd ørten andre typer, men kun disse hun vil ha.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 Her er det kun latex som går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå