Gå til innhold

hvor mange av dere skal/går på svangerskapskurs?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle:D hadde meldt meg på og greier.. men nå ligger jeg på sykehuset og kommer ikke så langt;) Men hos meg anbefalte JM det..

Skrevet

Jeg planlegger å gå - men tiden strekker liksom ikke helt til! Får se hva jeg har tid tid etter jobb, trening og oppussing av leilighet.. :)

Skrevet

Jeg gikk på det da jeg skulle ha mitt første barn men nå når jeg venter nr.3 så skal jeg ikke. Det var fint å gå på svangerskapskurs for å få litt tips og råd.

Skrevet

jeg planlegger å gå så sant det passer inn med jobben, jobber mye på kveldstid. men håper å kunne gå, så kan jeg og samboer få et lite innblikk i hvordan det fungerer på føden osv, og ikke minst få sett de på rundtom samme alder som skal ha ca samtidig som oss. (=

Skrevet

Meldte oss akkurat på. Jeg har vært på samme kurset før fordi dette er mitt andre barn. Men det er samboers første og tilbudet på føden har endret seg litt siden sist, så vi hadde lyst til å gå. Skal 5 mai på SiV.

Skrevet

Jeg hadde tenkt jeg skulle få til en omvisning på sykehuset. Så får vi se om jeg gjør noe av det andre, kommer litt an på hvor meddelsom JM er etterhvert, tenker jeg. Babyen kommer jo ut uansett!! Noen som har erfaring med kursene på Ullevål?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...