TOEB*Har født* Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Jeg skulle:D hadde meldt meg på og greier.. men nå ligger jeg på sykehuset og kommer ikke så langt;) Men hos meg anbefalte JM det..
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Jeg planlegger å gå - men tiden strekker liksom ikke helt til! Får se hva jeg har tid tid etter jobb, trening og oppussing av leilighet..
Mamma`n til Trym Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg gikk på det da jeg skulle ha mitt første barn men nå når jeg venter nr.3 så skal jeg ikke. Det var fint å gå på svangerskapskurs for å få litt tips og råd.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 jeg planlegger å gå så sant det passer inn med jobben, jobber mye på kveldstid. men håper å kunne gå, så kan jeg og samboer få et lite innblikk i hvordan det fungerer på føden osv, og ikke minst få sett de på rundtom samme alder som skal ha ca samtidig som oss. (=
M by M Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Meldte oss akkurat på. Jeg har vært på samme kurset før fordi dette er mitt andre barn. Men det er samboers første og tilbudet på føden har endret seg litt siden sist, så vi hadde lyst til å gå. Skal 5 mai på SiV.
Berta_78 Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Jeg hadde tenkt jeg skulle få til en omvisning på sykehuset. Så får vi se om jeg gjør noe av det andre, kommer litt an på hvor meddelsom JM er etterhvert, tenker jeg. Babyen kommer jo ut uansett!! Noen som har erfaring med kursene på Ullevål?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå