lillemy83 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 må man på privat klinikk for å sjekke nakkefold osv? hvem kan jeg snakke med ang å bestille slik time? er det vanlig at de gjør dette på sykehuset når de tar ultralyd der tro? hvilke steder anbefaler dere? har egentlig ikke noe grunn for å sjekke..men vil bare sjekke for å se om alt er som det skal=)
Promp Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Ved vanlig UL så sjekker de så klart at alt er i orden, også nakkefolden. Mange velger å ta en tidlig UL i uke 11-12 for å se at alt er som det skal være.Dette må du bestille selv, og da privat. I oslo kan du feks velge Majorstuaklinikken. Koster litt, men det er det verdt! Lykke til!
lillemy83 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 men jeg hørte at majorstua ikke sjekker slikt lenger ang nakkefold. stemmer det tro? er det andre steder i oslo man kan sjekke dette privat?
Promp Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Hvor har du hørt det? Kan ikke tenke emg at de ikke gjør det, når de først har en UL og måler osv? Hørtes merkelig ut synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå