Tiara ~ jente-08 + maibaby-10 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 Tenkte jeg skulle dele min opplevelse med dere, da det er så mange som lurer på hvordan fostervann ser ut.... Kl 04.15 i natt våknet jeg opp av at det var en slags "knekk-lyd" fra bekkenet.... Jeg lurte da på et øyeblikk hva det var, men kjente ikke noe spesielt. Men det ble nå til at jeg stod opp for å gå på toalettet (en del av den vanlige nattrutinen...). Men på vei ut på toalettet kjente jeg at noe begynte å renne ukontrollert, og da forstod jeg at det var vannet som hadde gått. Det kom en god del, og trusen (m/truseinnlegg) var gjennomvåt. Vannet var klart og uten farge, og var helt tyntflytende. Tok på meg et bind, og det kommer fortsatt ut litt vann med gjevne mellomrom..... Så hos meg er det ingen tvil om at det er fostervann!! Så nå sitter jeg her og venter... Har nesten ikke kynnere / rier -de er iallefall ikke regelmessige. Ringte til KK, men de var svært vanskelig å få tak i -ingen svarte på tlf.... nesten litt ille syntes jeg.... Fikk tak i de litt over halv åtte i morges, og da hadde jeg ringt i nesten en og en halv time. Jordmoren jeg snakket med sa at jeg måtte ringe tilbake når riene ble regelmessige, ellers så måtte jeg komme inn på kontroll senere i dag. Så nå krysser jeg fingrene for at det skjer noe snart;)
Supermamm Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Oi, så spennende! Håper riene kommer igang snart da: ) Sa jordmoren noe om hvorfor du ikke hadde fått svar da? Litt ekkelt å ikke få tak i de...
hormonkula<.m nr 3 på vei Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 heldiggris!!!!!) jeg og har termin 10 april. men sitter her og ruger da.... masse lykke til og hold oss oppdatert:)
Tiara ~ jente-08 + maibaby-10 Skrevet 7. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2008 Nei, fikk ikke spurt jordmor om hvorfor de ikke hadde tatt tlf.... begynte jo å lure på om jeg hadde feilt nr -men hadde jo ringt der en gang før, så det skulle jo stemme.... Ringte til ekspedisjonen som åpnet halv åtte -og der møtte jeg en sur dame -så hun satt meg over til en jordmor... Fint førstemøte med kk må jeg si... Så nå sitter jeg her og venter på riene... hehe;)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 7. april 2008 #7 Skrevet 7. april 2008 Lykke til, må kose deg masse da nå som du endelig snart skal få møte babyen din
mammalade4 Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Lykke til! Da er det din tur snart å endelig få møte mirakelet ditt. :-) Klem
Mammamia&EmmaTherese Skrevet 7. april 2008 #9 Skrevet 7. april 2008 Oi, spennende:) Lykke til, og håper det går fort og godt:)
skatten kom i mai :) Skrevet 7. april 2008 #10 Skrevet 7. april 2008 ville bare ønske deg lykke til trur nok forresten du bør gi beskjed at du prøvde å ringe dem så lenge uten at noen tok telefonen.. tenk hvis det hadde vært noe mer akutt.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 skikkelig ille at du ikke fikk svar, det er jo sånn man virkelig kan bli stressa av... Lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå