Gå til innhold

Liten mage:(

Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så frustrert for alle sier at jeg er så liten til og ha kommet så langt i svangerskapet... Men symfysemålene er normale da.. Har lagt ut magebilde nå, så hva syntes dere, er jeg så liten som det folk skal ha det til?? Er forresten 27+6 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner ingen bilder på profilen din..

Skrevet

Ser du det nå?? Glemte og oppdatere profilen min ama...

Skrevet

synes den var fin jeg da:) trenger ikke å være større, tenk du skal jo gå 12uker til og det er på slutten de vokser mest;) Min mage er mindre enn din, jeg er og mindre på vei enn deg 24+3 så jeg tror de vokser normalt jeg;)

lykke til:D

Skrevet

Jeg er akkurat like langt som deg - har termin en dag før deg bare :-) Men min mage er ikke særlig stor den heller! Får kommentarer på det hele tiden!! Men så lenge sf-målene er normale og gutten vokser tar jeg det med ro. Det er jo egentlig litt digg at magen ikke er megastor allerede!! :-) Mye skjer sikkert de neste mnd også...

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Du har ikke liten mage.

Jeg hadde mye mindre mage en det du har sist gang jeg var gravid, jeg var kansje litt større enn det når jeg fødte jeg...og babyen min veide 3400 g den;-)

jeg er høy og slank...jeg gjemte babyen godt bak i magen liksom...folk er forsjellige.....

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

psss: vær heller glad du ikke er så stor..blir jo mye mer fysisik lettere med liten mage:-)

Skrevet

Ja, er glad jeg ikke er så stor jeg, og syntes vel selv at jeg er stor nok, men blir så lei alle som messer om det hele tiden, "du har ikke akkurat stor mage", "er du så langt på vei" osv osv, blir så lei det. Men da vet jeg at jeg kan svare folk at "nei, jeg er ikke så stor, men det er mange som ikke er det" kanskje de tier da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...