Gå til innhold

Hva skal vi krangle om idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte jo bare sjekke om det er noen våkne damer her i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hilsen JAPP, som MÅTTE sjekke ano knappen (som visstnok ikke skulle vært i bruk i dag)

Skrevet

God morgen til JAPP.

Jeg skulle gjerne kranglet vettet fra meg - etter fire timer halvsøvn, salig bekkenløsning og mye smerter. Meeen er litt for i ekstase, for i dag er det ultralyd, kontroll OG 3d ultralyd - så er litt i godthumøret for å krangle.

Skrevet

Hadde gitt armer og bein for en natts søvn selv, dog ikke BL her da :P

Fikk en tlf igår kveld- med beskjed om nært familiemedlem på sykehus med "lite" infarkt..

Som om jeg blir noe roligere at vedkommende SELV ringer, og i tillegg "beroliger" meg med at det var jo så lite, og de er jo så søte... (damene på avdelingen, altså!)

Er det mulig,,, Bare dagen er over så skal jeg dure innover og sjekke forholdene ja!

Skrevet

Aida. Skjønner frustrasjonen! Hopp in der Auto og dur i retning sykehus, så får man litt ro på nervene som sikkert står til alle kanter.

Håper det går bra :)

Forresten. Hvem kan sägla föruten vind, sider de. Men hvem kan tisse på uringlasset uten å treffe hånda, sier nå jeg.

O store frustrasjonsmoment!

Skrevet

Nå jeg tok de månedlige urinprøvene, kjøpte jeg meg rett og slett desiliter mål på europris jeg brukte, for ikke å søle. Syns det var skikkelig udelikat oppgave. Og de urinprøve glassene er jo såå små!

Må jobbe- kan ikke stikke fra pliktene. Og du vet: Man har ikke krav på sykepenger selv med tredagers av denne årsaken! Ikke ved samlivsbrudd, ikke psykiske greier- selv ikke om de er forsårsaket på arbeidsplassen!!

Skrevet

Hvor små er de? :s skal ta urinprøve jeg jeg, skal itl helsesøster 21. april og må da kjøpe uringlass på apoteket. Er de bitteså? ÆSJ! håper jeg ikke søler utenfor. NASTY!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...