snart mor til 3 Skrevet 7. april 2008 #1 Skrevet 7. april 2008 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2202911.ab huff og huff...nei...det der blir bare galt det..
Tante Bassa Skrevet 7. april 2008 #3 Skrevet 7. april 2008 Isj da! Også sier datteren at – Vi vill bara ha lite respekt och förståelse. Er vel ikke så mange som klarer å vise respekt og forståelse, for dette er jo bare sykt.
Boulengerina Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Synes det der rett og slett er egoistisk med tanke på barnet de har fått sammen. Greit nok at de vil ha hverandre.. de om det, men dette kommer jo garantert til å gå utover barnet i fremtiden..
skatten kom i mai :) Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 dette er jo bare ikkje riktig! uff.. stakkars barn! men forstod eg det riktig at de faktisk hadde 2 barn sammen?
A og G Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 de mistet det ene barnet noen dager etter det ble født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå