Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fått, eller fått ved tidligere svangerskap. Når kom de?

Jeg ble litt småbekymret igår da jeg så meg i speilet. Syns jeg så antydning til dem på den ene siden av magen. Er bare 15+2, har omtrent ikke mage, så er vel hormonene som spiller inn. Litt irriterende syns jeg, er jo ingen som ønsker seg dem, men så lenge alt er bra med "lille propell" skal jeg klare meg med merker jeg altså. Bare litt nysgjerrig på dere andre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sist fikk jeg i uke 35 og utover...

Skrevet

fikk aldri strekkmerker på magen, men fikk på fremsiden av lårene og de kom ganske kjapt, mellom uke 10-20 en gang

Skrevet

fikk litt stekkmerker på sidere og ettervert brystene når melkesprengen kom :)

di på sidene kom rundt uke 30..

men for å si det sånn, det er en billig pris å betale for noe så fint som et barn :)

lykke till med resten av svangerskapet da :)

Skrevet

jeg er nå 25 uker og har fått mange strekmerker på magen. hadde ikke det før jeg ble gravid. har ikke fått noen å snakke om andre steder på kroppen enda, men de kommer vel.... mamma fikk masse strekkmerker etter å ha gått gravid med meg og søstrene mine og jeg har hørt at strekkmerker ofte er "arvelig" så jeg var ganske forberedt, men det er ikke spesielt morsomt å se dem poppe opp fra dag til dag allikevel.. men, men det er vel en grei pris å betale for å få ei nydelig tulle! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...