Gå til innhold

Vann til MME.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når barnet kommer til en viss alder, kan man da bare varme opp kaldt vann fra springen uten å koke det opp? Micro eller lignende.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tar vel ikke kaffe og te vann fra springen å bare varmer opp? Du koker vel det først. Det samme gjelder til barna, det beste er å koke opp vanne først.

Skrevet

Noen mener at fra 6 mnd trenger ann ikke koke vannet lengere....Spørr din helsesøster om hva ho mener...Men tiden begynner jo barn og drikke vann fra springen uansett...Hvorfor må man da koke vannet som skal i flaska?

Skrevet

DU TAR VEL IKKE KAFFE OG TE VANN FRA SPRINGEN OG VARMER I MIKROEN?

Skrevet

Hadde vel gjort det viss jeg ikke hadde hatt hatt noen andre muligheter for og lage KAFFE eller TE!!

Før jeg får et ordentlig svar for hvorfor ikke ser jeg ikke helt hva som er problemet.

Du hvet tydeligvis ikke siden du fortsetter og referer tilkaffe og te.

Sønnen min er ikke så gammel ennå at jeg står ovenfor den problemstillinga,men kanskje noen andre som har litt mere peil kan svare HI og meg på hvorfor og hva(er farlig)??

Skrevet

Nei, jeg varmer ikke opp vann til kaffe og te i microen, men det er fordi kaffe og te skal serveres rykende varm....og det skal jo ikke MME! Dessuten kokes ikke kaffevannet i trakteren, det bare varmes opp......

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...