Gå til innhold

Hvor mye koster det for klipp + farging ca for tia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har farget håret hos frisør....Er mitt i sentrum jeg skal klippe meg, er vel dyrere i storbyer enn ellers..Noen som vet?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener at prisene varierer endel, du må regne med at det koster mellom 800-1200kr. Spørs om du skal ha kur eller ei, ring å hør med frisøren...kan ofte være lurt å sjekke flere.

Skrevet

Det kan variere veldig fra frisør til frisør, og så er det jo avhengig av om du skal ha helt ny frisyre eller kun klippe tuppene, samt om du har langt hår som skal farges eller om du skal ha flere farger... Her i Oslo koster det fort 1.500 kr, mens der jeg går (på Kløfta) pleier det å komme på ca tusenlappen.

Skrevet

Tror det kan bli litt penger....Skal klippe og så tenker jeg å farge håret i en grunnfarge og to forskjellige striper oppå der.Høres sikkert teit ut, men har gjort det før, det ble dritfint..Veldig fin og naturlig sommerlook:)

Har 1900 disponibelt...KAN ikke koste over d vel??

Skrevet

vil tro et sted mello m1200-1500 kroner.

heldig jeg. veninna mi er frisør og klipper meg og sønnen min. samt farger meg for 500.

Skrevet

ca 1500 hvis du både skal farge og stripe....legger til at klipp kan bli rimeligere hvis du får læring....derfor er det mulig å komme helt ned til feks 800kr for klipp og striping enkelte steder :-)

Skrevet

jeg fikk litt sjokk etter frisøren fredag. pleier stripe ettervekst med hette, men ville ha noen striper med en annen farge denne gangen og da måtte hun legge alt i folie og da kom det med en liten stuss (tok 5 min) på 1775kr uten kur eller noe. Synes det var dyrt jeg

Skrevet

Fytti grisen:/ Tror jeg ringer ned og spør....Tror virkelig ikke jeg vil betale mer enn 1500 for å se bedre ut på håret...Da kan det heller bare vær som det er;)

Skrevet

Ville ringt å hørt jeg. Har gjort det du beskriver over og har aldri betalt over 1700 kr, men som flere nevner her kan det variere veldig fra frisør til frisør samt hvor god kunde du er. Jeg går fast til en frisør og da hender det av og til at jeg får litt rabatt siden jeg bruker henne fast.

Skrevet

når jeg går til frisøren betaler jeg nermere 2000 for striping og klipp....

Skrevet

Jeg pleier også betale ca 2000kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...