Gå til innhold

Endelig pos EL test - hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk negativ EL test søndag morgen, og idag fikk jeg positiv test! Jippi! Men hva betyr det egentlig? Har jeg EL idag eller imorgen? Hvor mye sex bør vi ha i denne perioden. Satser på i kveld og i morgen kveld. Er det nok? Noen som vil dele tanker og erfaringer med meg?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri brukt EL test, men regner vel med at den slår ut den dagen du hàr EL. Og hvor mye sex dere burde ha? Så mye som mulig, kanskje... ; )

Dette var bare noen tanker, da!

Vi er inne i vår 1.pp og tror jeg har EL på torsdag. Så nå er det sex hver kveld, siden svømmerne kan leve opptill 5 dager der inne... : ) Og man kan jo bli gravid etter EL også, så det er nok bare til å kjøre på! : )

Skrevet

Neida, den slår ut dagen FØR el Husk at den kan være positiv 1-2 dager, i tilfelle så er EL den dagen da den er negativ igjen. Men de sier jo at det er smart å ha noen svømmere klare inni der når el er, så KJØR PÅ!!! Tihiii

Skrevet

Jeg ville hatt sex i dag, imorgen og over i morge. Vi hadde bare sex dagen før og samme dag som EL-testen slo ut og det hjalp ikke forgje mnd.

Skrevet

Ha sex i dag, i morgen og i overimorgen i alle fall. Da jeg ble gravid hadde vi sex hver dag i dagene før og etter EL. Jeg lå også med beina oppetter veggen etterpå for å holde svømmerne inne en stund. Vet ikke om dette gjorde utslaget, men jeg ble i alle fall gravid! Lykke til! :)

Skrevet

Tusen takk for masse gode råd! Nå blir det sex i flere dager fremover og beina oppetter veggen :) Passet så ypperlig å få EL nå, for mannen reiser bort for helgen på torsdag. Var bekymret for at EL ikke ville komme før han dro. Men det er jo i skjønneste orden nå. Gleder meg til å forføre mannen ikveld - hehe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...